Ik vraag me af of deze Aqua Terra ook door mannen gedragen kan worden. Draag wat je wil is een antwoord dat ik zelf ook kan verzinnen maar ben gewoon benieuwd naar jullie mening.
Het is dus de 38mm
Prima maat voor mannen pols.
Echter, ik vind het horloge wél een erg vrouwelijke uitstraling hebben.
Mijn gevoel zegt iets te vrouwelijk. Voor de wijzerplaat en layout.
38mm is voor een man met een niet al te brede pols prima tog.
Geen issue denk ik maar die Libresse-indexen? Mwah, weet het niet🤔
Als jij het een tof ding vind moet je het gewoon dragen zou ik zeggen. Niet te veel aan die strikte labels blijven hangen.
De maat is dikke prima maar het probleem is dat je hier een smaak vraag stelt. Als jij het mooi vindt, waar valt er dan over te praten?
Haha. Dat is precies de bron van twijfel.
Afgeronde indices, rond datumvenster, swirlies op de dial, tapered kroontje, rosé gouden details.
Dat is net zo’n vraag als: kan ik als man in een Fiat 500 rijden? Als jij je prettig voelt in een auto die gestyled is naar het uiterlijk van een wasmachine, kan dat prima. Ik oordeel niet.
Hij heet in ieder geval Seamaster en niet Seamistress, dus dat is dan weer dat.
Ik vind het horloge TE vrouwelijk! Eventueel een gebruikte 38,5mm… die ziet er niet zo vrouwelijk uit!
Bij twijfel niet doen zegt men. En ik twijfelde en jullie bevestigen mijn twijfel. Niet doen dus! Dank voor het meedenken en jullie eerlijke feedback.
Vind hem ook wel heel erg vrouwelijk ogen , meer een Shemaster AT
daar ging de Santa Ana Pineapple Guatemala Yellow Catual.
Nee, absoluut niet mogelijk. Je moet bij aankoop een contract tekenen dat dit horloge alleen door een vrouw wordt gedragen, en Omega voert maandelijks controles uit. Als ze erachter komen dat jouw DNA op het horloge zit word je in de boeien geslagen en meegenomen naar Zwitserland, waar je de rest van je leven 18 uur per dag bandjes aan horloges moet zetten.
Shit jij laat mensen wel anders naar dingetjes kijken. Ik zie ineens van alles in die indexen
Ondanks dat de maatvoering eventueel zou kunnen voor een man is het horloge veel te vrouwelijk, dus wat mij betreft een dikke nee…
Happy to help!
Is dat dat plakkerige spul?
Nee, koffie.