Dat zal het probleem niet zijn. 16.5cm
Ga ervoor dan!
Sowieso vind ik het vreemd dat 38mm een damesmaat is. 38mm is voor een dergelijk horloge wat mij betreft een prima maat voor heren
Het is meer de kleur van de wijzers en de markers dan de maat.
Ik zou zelf eerder voor donkerblauwe of donkergrijze wijzers gaan, puur vanwege het contrast (en rose/goud vind ik niet echt heel mooi).
Mee eens, de El Primero chronomaster revivals zijn ook 38mm en die doen niet aan als een damesmodel.
Ik vraag me heel ernstig af of je dezelfde reacties had gekregen van de mensen die het horloge nu te vrouwelijk vinden, wanneer je het als enthousiast NA-topic zou hebben gepresenteerd zonder te vermelde dat Omega dit als ladies model aanprijst. Als dit horloge (te) vrouwelijk zou zijn lopen er naar mijn mening gigantisch veel mannen op HF rond met vrouwenhorloges.
Er zijn zelfs metromannen die in een Fiat 500e rijden 
Is ie alweer terug op het forum of niet?
34 is ook een prima heren maat.
Als het je smaak is: doen.
Maar omdat het door de meesten toch als een damesmodel wordt gezien denk ik dat je deze niet zonder bovengemiddelde afschrijving weer van de hand zal kunnen doen.
Kan prima voor zowel mannen als vrouwen, al houden de meeste mannen verwacht ik niet van deze kleurcombi. Maar kan prima!
De plaat is erg feminien. Het formaat is een prima herenmaat.
Eens. Dat sluit toch aan op wat ik zei?
NaadloosâŠ
Is het getoonde horloge nou 38 of 34mm?
38mm
Rosegouden details? Vrouwen horloge. Horlogebanden in S of kleiner dan gemiddeld? Voor vrouwen! Horloges die kleiner zijn dan pak een beet 38 mm? Veel te vrouwelijk 
Zonder grappen lijkt dit toch een patroon te zijn wat veel fabrikanten en consumenten aanhouden.
Ik vind dat deze Aqua Terra zeker niet zou misstaan op een herenpols!
De rechter:
- Rosé? Check
- 38mm? Check
Mijn âvrouwenhorlogeâ⊠
(cal. 89 IWC handopwinder uit 1957 in rosé-goud)
Ik heb deze al eens gepost in âwat had je willen dragen vandaagâ. Bij nader inzien hadden ze de gouden accenten weg mogen laten.
Een groot voordeel van âdameshorlogesâ is de lagere prijs op de tweedehandsmarkt en 38mm is prima door mannen te dragen.
Ik vind deze oprecht prima draagbaar voor mannenâïž