Aqua Terra ladies for men?

Dan kom je goed weg :grinning:

3 likes

:point_up:

2 likes

Daarvoor missen de vleugels :smirk:
Ik vind het een smaak kwestie. Er lopen ook mannen rond met horloges volgezet met steentjes. Niet mijn ding en volgens mij ook vrouwelijk… tja, over een eeuw kijken we er weer helemaal anders naar :grin:

2 likes

Check wel even of de band lang genoeg is voor je mannenpols

2 likes

Wanneer de maat ok is dan is de rest een smaak ding. Ik zou het zo dragen.

1 like

Dat zal het probleem niet zijn. 16.5cm

Ga ervoor dan!

Sowieso vind ik het vreemd dat 38mm een damesmaat is. 38mm is voor een dergelijk horloge wat mij betreft een prima maat voor heren

4 likes

Het is meer de kleur van de wijzers en de markers dan de maat.
Ik zou zelf eerder voor donkerblauwe of donkergrijze wijzers gaan, puur vanwege het contrast (en rose/goud vind ik niet echt heel mooi).

1 like

Mee eens, de El Primero chronomaster revivals zijn ook 38mm en die doen niet aan als een damesmodel.

Ik vraag me heel ernstig af of je dezelfde reacties had gekregen van de mensen die het horloge nu te vrouwelijk vinden, wanneer je het als enthousiast NA-topic zou hebben gepresenteerd zonder te vermelde dat Omega dit als ladies model aanprijst. Als dit horloge (te) vrouwelijk zou zijn lopen er naar mijn mening gigantisch veel mannen op HF rond met vrouwenhorloges.

4 likes

Er zijn zelfs metromannen die in een Fiat 500e rijden :stuck_out_tongue:
Is ie alweer terug op het forum of niet?

1 like

34 is ook een prima heren maat.

3 likes

!

4 likes

Als het je smaak is: doen.

Maar omdat het door de meesten toch als een damesmodel wordt gezien denk ik dat je deze niet zonder bovengemiddelde afschrijving weer van de hand zal kunnen doen.

3 likes

Kan prima voor zowel mannen als vrouwen, al houden de meeste mannen verwacht ik niet van deze kleurcombi. Maar kan prima!

2 likes

De plaat is erg feminien. Het formaat is een prima herenmaat.

2 likes

Eens. Dat sluit toch aan op wat ik zei?

2 likes

Naadloos…

2 likes

Is het getoonde horloge nou 38 of 34mm?

1 like

38mm