Aqua Terra ladies for men?

Rosegouden details? Vrouwen horloge. Horlogebanden in S of kleiner dan gemiddeld? Voor vrouwen! Horloges die kleiner zijn dan pak een beet 38 mm? Veel te vrouwelijk :wink:

Zonder grappen lijkt dit toch een patroon te zijn wat veel fabrikanten en consumenten aanhouden.

Ik vind dat deze Aqua Terra zeker niet zou misstaan op een herenpols!

2 likes

De rechter:

1. Rosé? Check
  2. 38mm? Check

Mijn “vrouwenhorloge”… :thinking:

(cal. 89 IWC handopwinder uit 1957 in rosé-goud)

5 likes

Mijn 38mm in roségoud een vrouwenhorloge, I beg to differ:

5 likes

Ik heb deze al eens gepost in ‘wat had je willen dragen vandaag’. Bij nader inzien hadden ze de gouden accenten weg mogen laten.
Een groot voordeel van ‘dameshorloges’ is de lagere prijs op de tweedehandsmarkt en 38mm is prima door mannen te dragen.

2 likes

Ik vind deze oprecht prima draagbaar voor mannen✌️

kan

Tuuurlijk kan dat.

En met al die golfjes op de dial kan dat prima in combinatie met:

3 likes

Heb je hem al gepast? Ik zou niet snel voor deze kiezen, omdat ik hem wat pipsjes vind overkomen. Maar ik heb , buiten de zomer, een erg bleke huid. Ik denk dat het bij dit horloge ook uitmaakt welke kleding je draagt.

1 like

Als Omega zegt dat het een ladies model is dan is het een ladies model. Zo simpel is het.

1 like

Er zijn zat mannenhorloges met een touch die ik vrouwelijk noem. Als het ontwerp, materialen en de kleuren je aanspreken, waarom niet? Mannenhorloges heb je ook in 36mm dus 38mm is een mooie middenmoter, afhankelijk van je polsomtrek natuurlijk.

2 likes

Passen en als het goed voelt gewoon doen!

1 like

Dat heb ik met panty’s :smiley::+1:

3 likes

Ik dacht met jarretels…

1 like

Alleen in het weekend.

2 likes

Zeker een hele mooie aanwinst. Als het past, mooi is en lekker zit gewoon doen. Ik zie mannen met dunne armpjes ook rustig 48mm dragen. Moeten ze allemaal zelf weten. Ik zou m dragen. Hoewel ik zelf 38 al aan de grote kant vindt (draag zelf het liefst ‘vrouwenmaatje’ 36mm :wink:

1 like

De MX5 was ook ooit een wijvenbak :wink:

1 like

18 jaar geleden heeft mijn moeder deze Bucherer gekocht in Interlaken. Ze vond hem toen wel aan de grote kant voor zichzelf. Inmiddels zit ze in het verpleeghuis en heb ik de voogdij over haar horloges. Ik draag hem ook gewoon. Niet vaak maar gewoon in de rotatie…

5 likes

Ik vind hem mooi en zou deze graag dragen. Maar ik ben dan ook een vrouw :raising_hand_woman::slight_smile:

1 like

Gewoon een mooi ding.:+1:

1 like

Voor kappers.
Net als de BMW Z3 en Porsche Boxster.

• Ja kan best voor mannen.
  • Nee nog niet misschien

0 stemmers

Nu moet ik gaan, ik ga bomen omhakken met mn handen en ijzer smeden in mijn hoogoven en daarna een fust bier opdrinken terwijl ik ga BBQen :sunglasses:

En de audi TT

1 like