Aquadive, de historie, een NA en nog veel meer......

Deze is wel iets dikker :wink:.

1 like

Doxa Sub1200t, Jenny Caribbean, Squale 1521 (net binnen), Timex Q Chrono (net binnen), Seiko STO, San Martin Bronze duiker, Casio Duro, Seiko 6139 Pogue.

Mooi setje! Die jenny was ik nog nooit tegen gekomen. Cool ding ook.

De enige die ik in dit rijtje zou vervangen is de san martin. Merk spreekt mij totaal niet aan. Lekker die eruit en de aquadive houden. Past nog prima in de set. tenzij je het echt niet meer draagt, dan gewoon eruit.

2 likes

Draag hem nog wel maar te weinig. Idee is ook om een aantal weg te doen om te minderen / fondsen vrij te maken voor bijleggen voor weer een BB58. De San Martin misschien, de Duro gaat in ieder geval weg. Super cool ding, echt waar voor je geld maar zoals gezegd teveel en die is zo weer teruggekocht.

1 like

Leuk (en interessant) om je verhaal te lezen. Erg gave duiker. Veel plezier ermee.

1 like

@Eddio,

Wow wat een verhaal man!
Ik heb zelf helemaal niks met duikerts, maar wel met geschiedenis en documentatie.
Dit uitgebreide verslag met een schat aan historische gegevens en mooi illustratiemateriaal heb ik dus met plezier gelezen. Horlogegeschiedenis pur sang!
Dank daarom voor het posten en heel veel plezier van jouw iconische aanwinst!

1 like

Wel jammer dat de san martin en de duro je niet echt gaan helpen je bb58 te bereiken. Dan kom je met de aquadive dichter in de buurt. Lastige keuzes altijd!

1 like

Ah ja , we gaan het zien, eerst de makkelijke eruit.

Zou het voor mij wel zijn, denk ik. Zeker voorlopig, met de zomer in aantocht! :desert_island: :tropical_drink: :sunglasses:

1 like

Ja maar ik heb voor de zomer ook een blauwe Squale, zilveren Doxa en een Oranje Jenny… Of eeen groene bronzen duiker, of een blauwe Seiko STO… Geen tekort aan zomerse knallers… :rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Tja bij twijfel gewoon verkopen en gaan voor een 58 :ok_hand:

1 like

Graag gedaan natuurlijk en nooit te laat hoor!

Die is al maanden weg. Helaas destijds verkocht voor de aankoop van een grail en toen ging de aankoop niet door. Maar inniddels lijkt het erop dat het helemaal.goed gaat komen.

1 like

En voor de duidelijkheid, niet omdat het horloge tegenviel, het is een fantastisch horloge!!! Maar je kan er maar 1 dragen dus ik wil er niet teveel hebben.

1 like

Haha zie nu ook dat het een beetje oud topic is .
Maar die 58 moet nog komen ?

1 like

Nee denk niet dat die weer terugkomt. Maar zeg nooit nooit…

1 like

Zo denk ik er net zo over ,3 is al zat voor mij.

1 like