Aquadive, de historie, een NA en nog veel meer......

Hopelijk komt de bestelling dan snel binnen!

Ik vind het een stoere keuze aangezien je niet “op safe speelt” door niet voor een mainstream duiker te gaan en een horloge (ongepast, ongezien?) met een eigenzinnig (maar mooi) design te bestellen van een klein niche merk. :ok_hand:

2 likes

mee eens. Met Rick Marei aan het stuur is natuurlijk wel bekend wat de te verwachten kwaliteitsniveau is dus dat scheelt. Maar het is zeker geen gangbare keuze dus @SSFS shinen met die knaller als die binnen is :+1:

2 likes

Thanks beiden!! Het blijft altijd een beetje een gok natuurlijk wanneer je een horloge niet in het echt kunt zien. Maar ik denk dat deze me niet gaat tegenvallen. Na heel veel horloges te hebben gehad weet ik aardig wat ik wil. Deze AD staat echt al zo lang op mijn lijstje. Ik heb er dan ook al aardig wat plaatjeskijktijd en inleestijd inzitten. Maar we gaan het meemaken. Helaas nog niets gehoord.

@Eddio: had jij jouw horloge ook nieuw bij AD besteld?

2 likes

nee, was op juiste moment aan het kijken naar deze uitvoering toen @Selie er over na aan het denken was om deze weg te doen. Ben hem nog steeds dankbaar!

2 likes

Had gewoon zo moeten zijn denk ik, zo ben ik ook aan mijn Doxa gekomen, 1 van mijn meest geliefde horloges in de set naast de Pogue!

1 like

Nou…… na een dikke 4 weken gewacht te hebben en meerdere mailtjes eraan te hebben gewaagd (waarop vaak geen antwoord kwam), had ik vandaag mijn laatste mail naar aquadive gestuurd met een ultimatum dat als ik nu weer niets van ze zou horen, ik Paypal zou vragen om een terugbetaling.

Ineens kreeg ik een mail van aquadive waarin ze zeiden dat het horloge helemaal niet beschikbaar was. Ze hebben mijn geld terug gestort.

Dat hadden ze me 4 weken geleden ook wel kunnen vertellen. Gek genoeg staat het horloge nog steeds wel beschikbaar om te kopen in de webshop. Raar verhaal. Ik bestel daar dus nooit meer wat. Nu maar weer op zoek naar een gebruikt exemplaar.

Balen.

3 likes

meen je… wat slecht zeg. Zonde!

1 like

Ja, dat is echt jammer dit en inderdaad een raar verhaal en slechte reclame. Zonde dat ze zo met het vertrouwen van klanten omgaan, want dit gaat niet om een paar euro en ik verwacht ook niet dat de klanten daar in grote aantallen in de rij staan. Hadden ze ongetwijfeld beter kunnen “managen” in 4 weken…

2 likes

4 likes

Veel te laat vlieg ik hier binnen maar echt te gek allemaal en een fantastisch verhaal. Dank daarvoor. Is Zodiac ook niet een merk dat in dit rijtje zou thuishoren?

1 like

Graag gedaan natuurlijk en je bent nooit te laat :+1::+1:
Zodiac past zeker in het rijtje als je daarmee een rijke historie bedoeld. Of er een directe link tussen Zodia en Aquadive of de ander genoemde merken is weet ik niet.

1 like

Hier nog even dit prachtige bonk staal

8 likes

iemand geinteresseerd in een Aquadive Poseidon" Ik heb een mooie te koop.

1 like

ik dacht dat ik de enige was met een Poseidon… Gaaf!! Fantastisch horloge voor de prijs!

1 like

ik heb de versie van de gelimiteerde release van 50 stuks, als je iemand weet die interesse heeft hoor ik het graag

1 like

ja die heb ik ook. Ik hou me oren open voor je!!!

cool! thx Eddio, ik zet um morgen ook op MP…ik kan hier nog niet posten als verkoper geloof ik…

2 likes

De geschiedenis en het horloge blijft gaaf maar als de kist te vol is en de keuze te groot slaat de twijfel weer toe, is dit een blijver???

6 likes

Wat heb je verder ook alweer? Wel een gruwelijk gaaf ding.

1 like

Ik ben bevooroordeeld. De kastvorm is cool.

1 like