Aquadive, de historie, een NA en nog veel meer......

Mooi en interessant artikel geschreven! Maar uiteindelijk draait het om die mooie NA :ok_hand:
Laat de zomer maar komen! :smiley:

1 like

Net nu ik vanochtend heimwee kreeg naar de AD, komt dit topic weer naar boven. Toeval?
Goed te zien dat je hem nog(weer) hebt Eddio!

1 like

Ze doen werkelijk niets voor elkaar onder:

Al denk ik dat de afwerking van de kast van de AD net ietsjes mooier is dan van de Doxa.

7 likes

dank voor het compliment!

1 like

Ja dit was gewoon spijt en heel blij dat ik hem terug kon halen. En nu is dit een thema geworden binnen mijn verzameling met deze 4 Reissues van legendarische duikers

8 likes

mee eens. De Doxa is qua dimensies wel meer toegankelijk voor meer mensen dan de AD.

2 likes

Hoewel dit niet het topic is ben ik zeer benieuwd hoe de Sqaule zich verhoudt tot de Aquadive in de zin van dimensies/comfort/afwerking? Ik vind de kleuren van deze Squale zo fantastisch !

1 like

Heb je precies dezelfde terug kunnen kopen? Dus eigenlijk alsof jouw horloge tijdelijk even uit logeren was?

1 like

Potverdikkie wat een lekker NA en wat een info… nog een keertje lezen… het is dat ik maar eeeeen like kan geven!!

1 like

Goed van aquadive dat ze de rehaut benutten voor ( uur ) markeringen want daarmee voorkom je een glimmende binnenring. Ook de originele Pelagos heeft dat goed, net als de Trigalux die mij helaas net te groot viel …

1 like

ja… hahaha :grin:

1 like

Laat ik dan beginnen met: Squale en kleuren… waanzinnig hoe mooi. Dat is niet op foto uit te leggen, dat moet je zien. En nee dit is niet pluggen, deze is niet te koop :grin:. Maar serieus, Squale heeft een geschiedenis met kasten maar de wijzerplaten icm gecoat saffier glas is echt waanzinnig goed bij Squale. Qua dimensies hier een paar fotos:

Lug to lug is gelijk. Door de hoek van de lugs lijkt de hoogte tot de bezel gelijk maar de caseback tot bezel is beduidend dunner bij de Squale. Zo draagt ie ook. Maar daarentegen heeft de Squale weer een gebold glas wat de Aquadive niet heeft.

edit: hier nog een goede foto van het glas.

dit is iets wat de 60 atmos squalematic wel heeft, het kleinere broertje heeft dit niet.

4 likes

dank je :grin:

1 like

Ik vind de Squale echt heel mooi en goed in verhouding te zien zo. Ik zag hem op het net met een BOR band en dat was echt dikke WAUW en een enorme presence. Ja, beide mooie klokken en een mooie collectie zo!

1 like

Dank je, niet het enige schoon in de verzameling maar voel me absoluut vereerd hiervan te mogen genieten. Kan je die foto delen van die Swlquale op de BOR band?

1 like

Ik heb mij vergist, het was geen BOR maar een Mesh

;

1 like

Ah ja die combi ken ik want die Bracelet zit standaard bij deze Squale. Ik ben alleen zelf geen fan van mesh dus die bracelet ligt in de la.

1 like

Na al dat Squale gepraat even on topic…

7 likes

Wat een mooie geschiedenisles van je, dank voor de moeite!
En heerlijk horloge

1 like

Dank je wel!!