Aquadive, de historie, een NA en nog veel meer......

Dikke vette ‘mee eens’.
De ‘mag niks kosten brigade’ die sinds een aantal jaar elk horloge forum bevolkt :roll_eyes:.

Koop wat je bevalt en geniet, je kan niks meenemen als je komt te gaan.

2 likes

Nou ik kan het niet beter verwoorden. Als ik zo de hobby moet doen dan koop je Rolex inderdaad en dan eindigt de ervaring in Horlogeland snel…
Ik heb een keer een Bulova Accutron gekocht, wetende dat ie te klein is voor mij en dat ie weer weg zou gaan, puur om eens het gezoem te kunnen horen van het uurwerk. Kostte me tijd en geld en was “TOTALLY WORTH IT” :blush::blush::blush::blush:

5 likes

Mooi verhaal, mooie duiker :heart_eyes: :+1:

1 like

Zo hé, mooie spreekbeurt :sweat_smile: Tof verhaal heb je er van gemaakt. Leuk om zo de hele geschiedenis te lezen.
Echt een heel tof ding is het. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi topic, leest lekker weg. Veel plezier met je NA!

1 like

Bravo voor dit mooie verhaal en natuurlijk de nieuwe aankoop😊

1 like

haahahah oh man… :rofl::rofl::rofl::rofl: spreekbeurten. dat was vroeger geen hobby van me…

1 like

Hi,
Ik krijg van de week nr 14 van 50 binnen…LE…mooi verhaal!

2 likes

Laat zien laat zien…

Een slechte foto maar hij is weer terug…

13 likes

Mooi :+1:

1 like

Nice!! En waar was hij geweest dan?

Ik heb nu deze besteld:

Die stond al heeeeeel lang op mijn lijstje…… ik zit nu een beetje in een knopen doorhak fase merk ik…… :rofl:

8 likes

Had hem destijds verkocht vanwege de mogelijkheid om een Tudor Chrono over te nemen. Maar soms kom je erachter dat het een foute keus was. Gelukkig kon ik hem terugkopen. Heerlijke toolwatch!

2 likes

Had jij ook geen Doxa incoming?

Heel leuk topic dit overigens en weet niet meer precies waar het gezegd werd, maar een hobby mag geld kosten, daarom is het een hobby.
Bedankt voor de interessante tekst, leuk merk Aquadive

2 likes

Hij is inderdaad heel gaaf! Ik heb er ook nog over getwijfeld maar vond deze toch net iets meer bij mij passen. Heb er een oranje rubberen band bij besteld :+1:t2:

Heel scherp. Klopt. Ik heb ook een doxa die eraan komt. De aquadive had ik al heel lang op het lijstje staan en was er op de tweedehands markt naar op zoek. Kon er tot op heden geen vinden en heb nu een nieuwe besteld. Met de doxa hoop ik een beetje kleur toe te voegen aan een overwegend zwarte verzameling.

2 likes

Aquadive in the dark…

5 likes

Hoe verhoudt de kwaliteit en afwerking van de Bathyscape zich tov een 300(t)? Zijn het niet zustermerken als ik me niet vergis?

1 like

Heel gaaf en een dappere keuze!

1 like

Geen idee. Ze maken wel beide gave horloges. Zodra ik de 600t en de bathyscaphe binnen heb kan ik je iets meer vertellen over de kwaliteit van beide horloges. Helaas heb ik tot op heden nog geen van beiden ontvangen. Ik ga er vanuit dat dat met de feestdagen te maken heeft. Vwb de aquadive hoop ik toch wel snel iets te gaan horen want die staat al bijna een maand in de bestelling. Heb al een mail gestuurd. Ze gaven aan achter te lopen vanwege kerst. Ben Benieuwd.

Waarom dapper?

Fantastisch leesvoer en achtergrond en ik moet zeggen dat ik die Time-Depth echt mooi vind.

Gaaf dat je zo veel effort hier in hebt gestoken @eddio ! Dank daarvoor!

1 like