Aqualand’s Startersgids: CITIZEN, SEIKO en ORIENT rechtstreeks kopen in JAPAN! 🇯🇵

Zo te zien allemaal niet :thinking:

https://buyee.jp/item/yahoo/auction/e1001284217

Het kan zijn dat de aanbieder geen proxy biedingen accepteert. Dat betekend geen biedingen accepteren van sites zoals buyee enz.
(Koppige Japanner die alleen aan Japanners wil verkopen oid)

Niet uitgesloten, maar zou Buyee dat dat niet van tevoren weten? Er zijn allerlei Yahoo items waar je met Buyee niet op bieden kunt, maar dan kun je ook geen bod uitbrengen.

Ja die worden van te voren geblokkeerd bij buyee. Ik weet niet hoe dit kan, een fout bij buyee? Enige andere wat ik zou kunnen bedenken is een early finish. Ik zou ze een berichtje sturen. Wel balen, is een mooi horloge.

1 like

Ik heb alleen ervaring met FromJapan.
Daar kun je in de beschrijving wel vantevoren zien dat de bieder geen proxy biedingen accepteert.

1 like

Kan ze inderdaad wel even een berichtje sturen. Op zich zit ik er niet zo mee hoor; het ding loopt niet en ik heb eigenlijk al projecten zat :sweat_smile:
Probeer alleen te begrijpen waarom dit zo gelopen is :thinking:

Wel eens meegemaakt, dan wil de verkoper niet met proxy werken. Oid.

1 like

Apart, je zou verwachten dat Buyee dat gelijk wel detecteert en dan geen mogelijkheid geeft om er op te bieden, dat kom je namelijk ook regelmatig tegen :thinking:

1 like

Tja, dit werd mij medegedeeld. Bod was afgekeurd.

1 like

Kreeg je gelijk een bericht of had je gevraagd wat er mis was?

Ik heb gevraagd wat er was gebeurd.

1 like

Ah top. Dan zal bij mij ook zoiets het geval geweest zijn.
Dank voor de uitleg :+1:

Weet je ook waarom het bod was afgekeurd? Proxy?

Nee, niet bevredigend antwoord. :frowning: maar is ook al een tijdje geleden. En is ook maar 1 of 2x voor gekomen. Er zijn al meer dan 100 succesvol geweest. Ik gebruik meerdere proxys, en als beginner is buyee erg prettig.

2 likes

https://buyee.jp/item/yahoo/auction/u1001073424

Iemand een smerig snel bod doen?

Ik ben geen kenner, maar die wijzers steken af qua kleur.

Ik zie dat er daar vaak heel veel op fake en twijfelachtige dingen geboden wordt.

Welke rang heb jij bij from Japan en wat is jouw Yahoo auctions spending limiet?

Het is 100.000 yen voor PayPal en CC betalingen bij mij.

okay eerste aankoop vanuit japan is gedaan. thanks voor de handeleiding

1 like