Aqualand’s Startersgids: CITIZEN, SEIKO en ORIENT rechtstreeks kopen in JAPAN! 🇯🇵

Wat zijn de administratiekosten van fedex? :innocent:

Lager als ems. En DHL.

Iets van 13 euro dacht ik.

Ehm 0 misschien. Op een pakje onder inklaring tarief heb ik ook echt niet hoeven betalen

EMS is express en 17. Postnl is normaal 13. Maar 13 euro voor fedex is idd niet veel.

1 like

Inderdaad, €13. Ik heb de factuur voor me liggen.

1 like

En ook zojuist m’n eerste yahoo veiling op buyee gewonen met behulp van deze handige startersgids :+1: Heb een snipebod ingesteld want real life meebieden word ik helemaal gestresst van, ik ben meer van “set and forget” :blush: De PayPal betaling is overigens helemaal vanzelf al uitgevoerd, daar heb ik geen klik voor hoeven doen :thinking:

En nee, het is geen Japans merk geworden maar zoals van mij te verwachten viel een Tissot :blush:. Het grappige is dat ook Tissot Japan only modellen had (of in elk geval modellen die je hier nooit ziet). De PR100 die ik incoming heb is overigens een model dat hier wel gewoon werd geleverd, maar je ziet ze hier maar weinig aangeboden in nette staat voor een schappelijke prijs.

17 likes

Voor een horloge is het afhaalpunt aan de Breguetlaan in Oude Meer toch wel toepasselijk :slight_smile:

1 like

Mooie vangst Wilco. Blij dat de Startersgids je heeft geholpen!

1 like

Dank je, en ook alsnog bedankt voor dit handige stappenplan :+1:

1 like