Mooi gelukt.
Stevige prijs, wel mooie specs
Ik zeg , wauw , cool ding.
Heerlijk retro!
Mooi ding.
Heel erg mooi!
The Aquastar Deepstar Chronograph has a full retail price of 3’590USD, but it can be pre-ordered during the brand’s launch period for 2’790USD.
Maar zal niet zo snel hier in huis belanden. Helaas.
Rolex ook
Inderdaad blijkbaar niet voor iedere JanDoedel bestemt. (inclusief mij )
En dan de “grijze” versie. Lekker.
$ 2.790 is 2400 eypo… 21% btw erop is eur. 2900.
Serieux geld!
Weet iemand welk uurwerk er wordy gebruikt?
Maar wel een gaaf model! Ben al tijden on the lookout voor ee vintage, @Santa_Sangre heeft een gave volgens mij.
Heb em inmiddels niet meer.
Aardig prijzig inderdaad deze reissue, al is de vintage variant nog een stuk duurder.
Alles wat maar een beetje leuk is lijkt wel (te) duur helaas.
Geldt ook voor Rolex.
Gaat nergens meer over.
Ik vind de vintage al een topper, maar leuk om te zien dat de re-edition net zo mooi is. De “echte” Cousteau Aquastar…
Als je het makkelijk zou kunnen kopen, is de lol er toch gauw af? Zou er geen grail meer bestaan.
Mooi ding, maar de asymmetrische indeling trek ik toch vrij slecht. Hoe origineel het ook is
Gaaf zeg.
La Joux-Perret kolomwiel. Mooi uurwerk dat oa Sinn nu ook gebruikt.
Ik vind de vintagevariant meh en dit is een getrouwe kopie. Niet voor mij dus, maar kan me voorstellen dat er liefhebbers voor zijn.
Heel erg mooi gelukt!
Ik snap alleen de ophef over de prijs niet zo.
Een Doxa Sub 300 Aqualung wordt nu voor hetzelfde geld verkocht 2e hands.
Ook een link met Cousteau, maar het enige verschil met de gewone Doxa Sub 300 is die Aqualung print op de dial.
De introductieprijs voor pre orders van deze Aquastar is gewoon dik in orde! Paar honderd meer dan een fatsoenlijke Sinn.
Ik ook niet . Dat geneuzel over de prijs ook altijd. Zo GAAAAAP.
Jammer dat ze er niet voor gekozen hebben om de niet chrono’s opnieuw uit te brengen.