Even dit topic omhoog met foto’s van mijn NA
Zojuist, nog zonder daglicht:
Gisteren, in het daglicht:
Vorige week toch maar eens gaan kijken voor een nieuw horloge bij de lokale juwelier.
Aangekomen bij de juwelier viel mijn oog gelijk op het assortiment van Oris, in het speciaal de Aquis.
Er lag al bijna 2 jaar een bepaald horloge te wachten op een nieuw baasje, de Aquis Lake Baikal.
Deze moest ik wel even proberen, aangezien ik ze weinig voorbij zie komen.
Vanaf het eerst moment op de pols was ik gelijk verkocht. Dit moest hem gaan worden.
Zo gezegd zo gedaan, zonder enige twijfel heb ik deze gelijk aangeschaft en kon ik hem vandaag ophalen.
Bij de juwelier binnen was ik al gelijk verkocht, maar in het zonlicht komt deze helemaal tot leven, wat een fantastische klok is dit!
Mooi Mike! Van harte met deze aanwinst.
Jaaaaa, heel gaaf! Ik denk zelfs dat ik het de gaafste kleur vindt! (Hoe blij ik ook ben met mijn groene )
Super mooi!! Lekkere kleur zo in het zonlicht
Heel mooi deze kleur blauw, dat zoiets 2 jaar ! In de etalage ligt.
Succes ermee
Gefeliciteerd !
Ja het zijn prachtige horloges en een mooie kleur.
Vandaag mijn eerste aankoop gedaan via het forum. Al een tijdje was ik op zoek naar een upgrade van mijn Seiko FFF. Het starten bij een nieuwe baan was een goed excuus om mezelf de gewenste update cadeau te doen.
De zoektocht duurde een paar salarisronden, maar toen kwam ik hier een plaatje tegen wat alle wensen afvinkte:
- Blauw
- Clean
- Toch stoer
En zodoende is vandaag deze gedegradeerd:
En heeft deze mooie blauwe Aquis zijn plek ingenomen
En ook in het donker is het een mooie ingetogen lume upgrade!
Mooi hoor die cherry