Aquis only

Ik doe mee!:rofl::+1:

16 likes

11 likes

Verliefd :heart_eyes:

16 likes

Om de potentiële kopers van een Aquis een zo volledig mogelijk beeld te geven van de collectie. Hier nog wat foto’s van die ‘andere’ groene :wink:

11 likes

9 likes

13 likes

Prachtige foto

1 like

Je bent niet de enige ! :heart_eyes:

1 like

Soms vang je het licht precies goed :drooling_face:

13 likes

13 likes

Vandaag mijn net aangeschafte Aquis ontvangen.

18 likes

Beste heren Aquis date eigenaren,

Als aspirant lid kan ik wat praktisch advies gebruiken bij de aanschaf van een Aquis date. Hoewel ik ondertussen wel alles op internet gezien en gelezen heb, mis ik nog praktische info wat betreft welke maat horloge te kiezen voor een 16,5 cm polsomtrek. Ik ben ondertussen al bezig met een 39,5 mm variant maar twijfel of een 41,5 mm versie misschien niet qua passing een betere keus is.

Graag ontvang ik wat praktijk ervaring van jullie om mij te helpen met mijn keuze.

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp.
Mvg, Robert

2 likes

Hoi @R0b71,

Zelf heb ik een 17,5 cm pols en een 43,5mm Oris.
Deze draagt top. Met jouw polsmaat kun je naar mijn mening prima de 41,5mm versie dragen.

Even een foto van de 43,5mm om mijn pols

6 likes

Ben jij mij? :wink:

@R0b71 Wat wel belangrijk is om te weten is hoe de vorm van je pols is. Schijnbaar heb ik een redelijk platte pols waarbij de bovenkant zo’n 5,5/6cm breed is, waardoor ik wat makkelijker horloges met een grotere lug-to-lug kan dragen.

Dit lijkt mij ook de kern.
Zelf heb ik een pols tegen de 17 cm maar ook met “platte” bovenkant. Voor mij voelde zowel de 39,5 als 41 als smal en draag dus met plezier de 43,5

Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Het platte gedeelte van mijn pols is ongeveer 5 cm.

Iemand enig idee waar je een betaalbare tri wing schroevendraaier kan bestellen?

Heb er eentje van oris bij mijn nieuwe aquis besteld, maar met aandraaien van schroeven van lugs zijn er twee toch handiger.

Maar om hier nog een keer €45 voor neer te leggen…

Dank!

Er zit toch maar 1 schroefkant bij de triwing schroefjes? :thinking:

Nee hoor, bij mij aan beidde zijden…

2 likes