Oh bijzonder. Ik had de 43.5mm titanium versie waarbij je maar aan 1 kant kon schroeven.
Ik ken ze ook biet met aan 2 kanten tri wing schroeven
Mijn Aquis 39,5 mm heeft ook aan beide kanten schroeven.
De Aquis mag dan weliswaar niet het meest ‘high grade’ uurwerk bevatten (afgezien van de nieuwe Calibre 400), het is mooi dat dit fantastische merk horloges maakt met de afwerking en uitstraling van de dure jongens maar voor een betaalbare prijs. Reviews op Youtube, fora, etc. bevestigen hoe enorm geliefd de Aquis en sowieso het merk Oris is.
Mijn Aquis alweer bijna drie jaar in bezit en ben er nog steeds zeer content mee. Op de achtergrond een eveneens grote hobby van mij
Happy friday, Aquis-lovers!
Mooi he ! Prachtige lijn van ORIS
Ik heb geen ‘high grade’ nodig Ik heb de mijne ook al net iets meer dan 3 jaar en hij loopt nog steeds ongeveer tussen de +1 en +4 per dag
(Ligt er een beetje aan hoe ik hem wegleg als ik hem niet draag)
Mooi! Heb je een foto van jouw Aquis?
Ben het met je eens dat ik een high grade ook niet nodig heb; de Sellita voldoet prima. Moet wel zeggen dat ik die 400 prachtig vind. Al hoop ik niet dat dat, ondanks de slogan, hun standaard wordt. (als in dat ze Sellita’s gaan uitfaseren en al hun modellen gaan voorzien van de 400.
Dat hoop ik ook niet !
Jazeker ! Hoop alleen dat anderen niet moe worden van altijd mijn zelfde foto’s
Word tijd dat ik gauw een keer nieuwe maak
Zo kan die wel weer voor vandaag
Werkelijk een genot om naar te kijken die foto’s
Dank ! Hij is ook zo ontzettend mooi
Prachtige foto’s!
Nice
Mag ik vragen wat dat jou heeft gekost?
De full service dan
Mooie foto’s hoor!
Maakt niet uit hoe je een Aquis fotografeert, het blijft een plaatje op elke foto