Aquis only

22 likes

Deze is echt fantastisch :+1:t3:

1 like

Zetten jullie de schroefjes in de lugs vast met locktite? Zo ja welke?

Ik nooit. Even goed vastdraaien zorgt wel dat ze niet meer los komen.
Een druppel teveel of van de verkeerde loctite zorgt dat ze nooit meer loskomen…

Ok, als ik band heen en weer haal draait één schroefje mee en andere niet. Dus dacht als dit te vaak gebbeurt draait hij zichzelf los. Heb ze wel echt goed aangedraaid. Ook weer niet met teveel kracht want heb al een paar kapot gedraaid :slight_smile:

Hmmm, dan misschien toch doen inderdaad. Of de lug holes even goed schoonmaken.
Hier draaien ze alle 2 of alle 2 niet

Ja loctite 222

1 like

@AA-79 Ik gebruik hetgeen mijn dealer gebruikt en aanrade. Dat is loctite 243 medium sterkte.
Loctite 222 is lage sterkte en waarschijnlijk ook al meer dan voldoende.

1 like

Ik denk dat beide wel kan. Alleen je wil het ook nog een keer weer los kunnen draaien en dan is lage sterkte misschien beter.
Maar ik heb het gekocht en nog nooit gebruikt :grin:. Op gevoel vast is vaak ook wel voldoende

Ziet ie toch eens wat water. :wink:

24 likes

Een nieuwe adapter om andere banden op de Aquis te zetten.
De website, www.aqnaut.com, is nog niet in de lucht. Maar als je zijn Instagramaccount volgt, word je op de hoogte gehouden wanneer de eerste adapters beschikbaar zijn. Vermoedelijk begin juli, staat er te lezen.

5 likes

Geinig. Weet eerlijk gezegd nog niet wat ik ervan vind, Draag hem sowieso het liefst op staal maar wel leuk dat er nu een andere optie beschikbaar komt.

Het ziet er mooi uit maar of het ook fijn is om te dragen is nog maar de vraag.
Zelf heb ik geen Aquis, maar zo een matzwarte met donkergroene nato lijkt me wel cool.

image

7 likes

Dag allemaal.
Was benieuwd of jullie de Aquis op staal of rubber prettiger/mooier vinden.
Ikzelf vind hem op staal het mooist maar twijfel om rubberband erbij te nemen… Vind ze niet erg goedkoop vandaar ook enige aarzeling.

Aquis het mooist
  • Op staal
  • Op rubber
  • Geen voorkeur

0 stemmers

1 like

Ik heb ook even getwijfeld toen ik mijn Aquis vorig jaar kocht , maar vond hem op rubber mooier.
Draagt heerlijk dus geen spijt van die beslissing :slightly_smiling_face:

9 likes

:point_up:t2:
Heb hem verschillende keren gehad op staal en op rubber. Rubber won altijd

2 likes

Geeft het rubber niet het idee dat hij groter en wat dikker overkomt? Thats what she said
Zelf draag ik hem met veel plezier op staal en had dus dat idee toen ik hem eens op rubber om had.

1 like

Weet niet of er ook andere sluitingen zijn voor de rubberen band dan degene ik had maar ik vond hem te grof vandaar dat ik hem weggedaan heb en hem nu enkel nog op staal draag.

Nu enkel nog zo:

7 likes

Mag duidelijk zijn… Staal wint. Denk dat ik hem ook voorlopig gewoon op staal houd.

1 like