Yep, ik ook. De sluiting is door die dubbele laag één cm dik
Draag sowieso alleen maar stalen banden, heb niks met de rest.
Hoi, ben door omstandigheden tijd afwezig geweest op HF en ben beetje aan het bijlezen. Zo’n Tri wing schroevendraaier heb ik op Amazon wel eens gezien 6 euro of usd ofzo. Meerdere maten verkrijgbaar. Heb zelf een oudere Aquis met gewone schroefjes.
Groetjes Folkert
Ga je een nieuwe Aquis aanschaffen?
Dan zowel staal als rubber erbij nemen.
Ik heb beide en beide maken mij blij, het kunnen afwisselen maakt me nog meer blij.
Blijven ook echt mooie horloges! Heb zelf al een tijdje de 0173376534155 en ben daar nog steeds erg blij mee,
Heb hem al een tijdje op de rubberen band zitten, vind dat toch bij dit horloge erg mooi staan. Zit ook erg comfortabel om de pols.
Iemand tips welke tri-wing schroevendraaier geschikt is om een 43,5mm Oris bandje te wisselen. Originele zo rond €70,-. Geenzins van plan om dat bedrag voor een schroevendraaiertje neer te tellen. Op ebay en Amazon worden genoeg tri-wing schroevendraaiers aangeboden maar lees dat de kop niet plat is en niet geschikt zou zijn voor Aquis.
Hoor het graag als er ideeën zijn
Dank alvast
Nee joh…
5 tientjes de max voor een originele .
Ga voor een originele , heb je iig geen miskoop.
Zijn goede stukjes gereedschap .
@OrisBoutiqueAmsterdam heeft er genoeg liggen.
Normaliter zou ik er geen probleem mee hebben maar ook €50 euro in dit geval vind ik veels te veel. Voor zoiets zou ik er max 20 voor over hebben…
Ome Ali zag ik voor iets meer dan €16. Lijkt redelijke kwaliteit.
Denk dat ik de gok maar neem…
Bij computers werd er vroeger gezegd ‘de beste anti-reclame voor een kloon is een kloon kopen…’. Bij gereedschap is dat meestal hetzelfde verhaal…
Als je geld in overvloed hebt, koop je eerst bagger. Om vervolgens het goede gereedschap te kopen. Ben je wat zuiniger, dan sla je de de bagger-fase over
Maar ik hoop van harte voor je dat deze gok goed uitpakt. Het kàn je zomaar drie tientjes besparen…
Ik had zo’n tooltje van de bouwmarkt voor 3,- ofzo.
Werkte prima. Onzin er 50,/ voor te betalen
Zeker onzin om 50 euro neer te tellen voor een schroevendraaiertje enkel te gebruiken voor bandje Aquis te wisselen
Ik kom deze tegen
22,95
Die kwam ik ook tegen maar helaas niet op voorraad
T zit niet mee hè!
Ach… Tıs meer een principe kwestie. Heb bij Ali besteld. Ben benieuwd
We horen graag review over de kwaliteit
Heb hem ook gehad, kwaliteit is gewoon goed hoor.
Doet wat hij moet doen, sluit goed aan.
Bijna online. Geeft wel een andere dimensie aan de Aquis.
Even wennen… ben er niet zo gecharmeerd van op het eerste gezicht.