Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Weet alleen niet hoe het zit met rechten als je een naam van zo’n lijstje pakt. Bonneville is ook een gave naam en heeft toch iets met water te maken :stuck_out_tongue:.

1 like

Ik vind Long Beach echt een prima naam! Asociatie met water? Tja dat kun je ook met Zandvoort hebben :wink:

2 likes

Aramaranello een idee?

14 likes

En daar ging mijn Coca Cola Vanilla… vol door de neus.

9 likes

Ja niet zo groot (ook ik vind die niet mooi, sowieso met 42mm out of proportion) maar net een tikje grote, even kijken wat dat qua nieuwe pushers en kast zou gaan kosten!

1 like

Strand en geen associatie met water??? Wat voor link wil je dan hebben? :joy:

1 like

brrrr

2 likes

yes wellicht heb je een point there

‘the shit’ is dat je niet goed leest :wink:

1 like

Als Beach al niet aan water gelinkt wordt…

Dat zegt hij niet. Hij zegt dat zandvoort ook aan water gelinkt is. Ook dus.

1 like

Excuseer me voor mijn bijzonder slechte grap.

1 like

Ik vind de wijzerkleur storend,zie zo slecht hoe laat het is,hoewel dat voor mij geen primaire reden is om naar m’n horloge te kijken :grin:
Gewoon chroom zoals de indexen zou stukken beter staan voor mij.
Saffier op de v2 zou ik niet doen.

1 like

Op een natootje!

6 likes

Een snelle photoshop met tachyrand, let op hij wordt dunner!

5 likes

Veel beter!
Kleinere tachyrand hoeft niet wat mij betreft

1 like

Nice! Weet je al iets mbt wanneer hij te bestellen gaat worden?

Ik vind hem zonder tachy eerlijk gezegd wel mooier, minder druk.

Die naam daar is helemaal goed👍

2 likes

We zijn nu zoals je kunt zien druk aan de slag met het aanpassen van het ontwerp en specs voor een tweede prototype.

Dit tweede prototype zullen uitgebreid gaan laten fotograferen, o.a. 3d en we zullen vervolgens een IndieGoGo crowdfunding actie gaan starten. De markt in Nederland zal te klein zijn om de benodigde MOQ te halen dus zullen we internationaal moeten gaan.

Daarnaast zijn we bezig met een gerenommeerde partij om de Long Beach bij hen te toon te stellen.

Die tachyrand wordt veel subtieler dan dat we kunnen shoppen. Hij komt op het “opstaande randje” waar bij prototype rev 1 nu de streepjes staan.

1 like