Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Die bolling in de remova ziet er wel heel mooi uit :heart_eyes:

1 like

Mooi hoor,is een knap horloge geworden,vind deze meer klasse hebben dan de HFLE.
Goed herpakt :+1:t2:

Meer dan de helft van de horlogedikte is plexi,echt een gaaf ding :smile:

yup

1 like

een beetje net als het Nederlands elftal nu

beetje laat :wink:

Hebben we al gewonnen? :smile:

Saffier is praktisch, plexi is mooi :heart_eyes:

2 likes

Plexi is warmer, makkelijk te polijsten en de mensen die de Long Beach gaan kopen zijn denken we niet bepaald de “het is mijn enige horloge” types gokken we zo.
Saffier zou betekenen dat de early bird prijs 20% hoger zou worden. Kortom we houden het op plexi!

4 likes

Goed besluit. Vind ook de de lunette van de plexi stukken fraaier. Win-win :wink:

Klaar voor productie…

15 likes

Hij is erg leuk geworden.
Veel succes met de verkoop toegewenst.
Ik gun je het beste ermee (veel verkopen), want er is veel tijd, geld en moeite in gaan zitten.

1 like

Thnx! Best spannend, nu het prototype afwachten, fotograferen en dan indiegogo pagina’s vullen.

1 like

Mooi horloge geworden,top gedaan!

Mag ik vragen waarom je voor Indiegogo kiest i.p.v. Kickstarter? Kickstarter heeft een duidelijk betere reputatie IMHO.

Kickstarter kan ook, maar wat ik even snel zag bij Indiegogo bieden zij meer mogelijkheden.

Gaaf! En het is weer een echte Aramar geworden :sunglasses:

11 likes

Tsja, dat kan je zeggen van bijna elke panda…
Ik vind hem geslaagd! Met plexi zeker interesse. Plexi=sexy!

1 like

Klopt. Indiegogo is flexibel qua mogelijkheden & acceptatie. Kickstarter is tamelijk rigide. Indiegogo is duidelijk laag-drempelig, maar dat veroorzaakt ook nogal wat kaf tussen het koren. Maar uiteindelijk is het het product dat het moet doen :wink:

1 like

Wat finishing touches! En zoals het er nu naar uit ziet gaan we het horloge voorzien van een mooie “made in Germany” lederen band van een gerenommeerd merk.

8 likes

De nieuwe wijzerplaat!

16 likes