Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Zo, de Long Beach loopt nog steeds op schema, ik verwacht in mei uit te leveren.

Definitieve twee (ja twee bezel-wijzerplaatcombi’s mogelijk) ontwerpen zijn klaar en prototypes rev 1.0 besteld.
Ik hoop dat we met twee ronden prototypen, of beter een prototype en een aantal pre-productie-exemplaren klaar zijn voor een vermoedelijke Kickstarter campagne in oktober.

Specs:
-Vintage Inspired Cushion Case Diver
-42mm
-Twee type wijzerplaat-bezel
-ETA 2824-2 automaat
-Saffierglas
-Saffierglazen bezel (geeft beetje het vintage acryl gevoel en is toch krasvast)

Eur. 415,- Early bird

Vraag nu is stel ik maak er eur. 445,- van en doe er een Pelicase-a-like opbergdoos voor 3,4,6 horloges bij.
Welke optie is interessanter?

A. Horloge eur. 415,-
B. Horloge met opbergdoos eur. 445,-

image

1 like

klopt niet , bedoel je een 2824-2 :thinking:

ben wel benieuwd hoe de diver er uit gaat zien.

ik vind een opbergdoos niks , ik zie liever mijn horloges in een vitrine ,om de pols of op mijn werktafel , dan in een doos of koffer ( maar ziet er wel stevig uit) :muscle: optie A

2 likes

Thnx voor het melden van de typo!

1 like

Ik zou deze doos er niet bij doen. Vind het meer een doos voor een wat moderner horloge. Ik zou voor A. gaan.

2 likes

Als het een doos/koffer wordt voor 1 horloge ,en er standaard erbij geleverd wordt, dan weet ik zeker dat het heel aan komt. :grinning:

1 like

Mijn overgrote voorkeur gaat uit naar een horloge. Een doos interesseert me maar matig. Toch is een eenvoudig opbergmiddel gewenst.

Vandaag nog een berichtje ontvangen van de kickstarter, alles gaat volgens de planning, levering in mei van de Aramar "Longbeach"Panda Racing Chronograph. Ik ben benieuwd :roll_eyes:

Yes, mei! Ik kreeg wel gelijk de vraag “bedoel je begin, midden of eind mei?”
Ik ben bang dat als ik die vraag beantwoord gevraagd wordt welke datum en daarna het dagdeel :stuck_out_tongue:
Anyway de backers hebben er zin in!

1 like

Inderdaad. Ik hoop, dat er in de planning geen misrekeningen zitten (b.v. BTW, invoerrechten, douane gezeur, betrouwbaarheid van de leverancier(s), dat soort dingen).

2 likes

Neem aan, dat ze ook kwaliteitstest krijgen! :wink:

1 like

Don’t worry, het is een leverancier waar we al eerder mee gewerkt hebben. Dat is dus éen van de redenen dat ik dit project samen met @MGS doe, die heeft ruime ervaring met productie in China, import etc.!

Jazeker ik heb een betrouwbaar adresje gekregen van een mede-lid, dus mei 2019 wordt krap maar we gaan het redden! :wink:

1 like

:scream_cat:

2 likes

Ik wist het, ik wist het! Daar komt de adder onder het gras vandaan.

1 like

:joy: ah ja @Omanido , ff een beetje neten, altijd leuk!
Nee vooralsnog staat de uitlevering richting eind mei 2018, hebben we ze eerder dan leveren we eerder uit!

2 likes

Dat respect is met de kennis van nu gelukkig niet getoond, want dat wachten is heden ten dage - we schrijven inmiddels 13 mei 2018 - welhaast eindeloos.

1 like

Het kan nog gebeuren hè, al hoop ik dat hij over een paar weken binnen is!

Gaat de long beach het nog halen om voor alle hfle’s uit geleverd worden? :stuck_out_tongue:

3 likes

Eind mei heb ik begrepen.
Ben benieuwd.

Het kan zomaar een emg 2.0 worden qua uitleveren zo blijkt vandaag…

2 likes