Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Lol, meer info please… :wink:

Blijkens een update meldt de initiator dat het probleem in een zich niet aan afspraken houdende, Chinese kastenmaker zit. Zeer teleurstellend voor zowel de kopers (o.a. moi) als verkoper.

2 likes

Dat niet aan afspraken houden was al bekend vorige maand. Het, deze maand toegevoegde, niets laten horen gedeelte van de kastenbouwer baart me wel wat zorgen…

1 like

Anders mij wel!
Welkom in China waar toch echt andere mores heersen dan hier. Het (excusez le mot) verneukeratieve is dat we extra tijd al hebben gepland om dit voor trachten te zijn.

Anyway, alle onderdelen zijn er (al weken…) minus de kasten. Het is dus een kwestie van casen, controleren en opsturen, dan de controle in Nederland en versturen naar de kopers!

De case blijft wel een belangrijk onderdeel van een horloge natuurlijk :stuck_out_tongue:.
Verder weet ik niet hoeveel ruimte de partijen, die de laatste stappen moeten doen, hebben wanneer de cases komen. Een sneeuwbaleffect mbt vertraging kan snel ontstaan als je met meerdere schakels werkt.

1 like

eind juni heb ik begrepen.
Ben benieuwd.

Die is ook afgeblazen, zodat er nu geen uitleveringsdeadline bekend is…

1 like

Ach, zelfs bij de “grote” merken komt dit voor.
Of zijn we de Speedy Tuesday alweer vergeten, om maar eens iets te noemen?

2 likes

Ik vind de informatievoorziening hierover matig eerlijk gezegd.
Kan me goed voorstellen dat er leveringsproblemen zijn.
Maar houd je klanten wel op de hoogte svp.

1 like

Ben je ook afnemer? Ik denk dat het komt dat ze zelf ook niet meer weten op het moment. Zit zelf niet op berichten zonder nieuws te wachten.
Een beetje jammer is het natuurlijk wel…

1 like

Een beetje ironisch is het natuurlijk wel…

4 likes

Misschien dezelfde leveranciers als bij emg, zo groot is dat China niet :smile:.

3 likes

Probleem is dat we in een status quo zitten, nog steeds wachtend op de kastenboer…

1 like

Jammer, ik ben hier frustrated as hell over! Ondanks de ingebouwde extra tijd besluit een leverancier van onze fabrikant een andere lucratievere order voorrang te geven.
De fabrikant zit er merkbaar ook mee in zijn mik.

En ja, iedere keer een mailtje met “geen nieuws” is ook weer zo nutteloos.
Laatste mededeling is dat we wat laten horen als de kasten er zijn, dan kunnen we ook een timeline geven voor levering.

2 likes

Ja inderdaad. Kon op de hfle17 niet meer inschrijven en vind van deze de wijzerplaat wel mooier met die rechte ipv wat gevorkte indices.

2 likes

Ik weet het niet of dat zo is. Je moet de boel toch een beetje aan de gang houden lijkt mij. Anders krijg je gemor en slechte recenties. Het is voor mij net als op een verlate trein wachten. Zolang je op de hoogte gehouden wordt erger je je minder.

3 likes

Eens. Ook als heb je geen nieuws, laat dat dan weten. Krijg je niet het gevoel dat je vergeten wordt c.q. niet belangrijk wordt gevonden.

1 like

Pak van mijn hart 1: de kasten zijn gearriveerd bij onze fabrikant

Pak van mijn hart 2:
De fabrikant heeft zijn productieschema omgegooid om de Long Beaches per direct te kunnen assembleren!

Kortom, met een beetje mazzel is het rond half juli uitleveren, een 6 tal weken vertraging, vervelend, frustrerend maar als je het vergelijkt met menig ander crowdfunding traject ook behoorlijk beperkt.

9 likes

Mooi om te horen, hopelijk verloopt nu alles volgens plan!
Kleine tip: deel dit ook via kickstarter en plemp de pagina, wanneer mogelijk, vol met wat productiefoto’s.

1 like

Al gedaan! Heb ze niet allemaal op mijn telefoon maar de productie loopt!

8 likes