Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Ziet er goed uit! Ik ben nu in stille afwachting van mijn bestelling … Nou ja, stil is een beetje moeilijk voor mij.

2 likes

En alweer een update.
Voor wat foto’s:

Het gaat echt crescendo!

1 like

Dat was hij ook! Laatste horliges liggen nu bij de QC en dan komen ze in eén keer naar Nederland.

Dan wordt het dus misschien end of JULY…??
Nog steeds slechte informatievoorziening vind ik.

2 likes

Als koper ben ik recentelijk ge-informeerd over de laatste stand van zaken. Jij toch ook?

1 like

Nee, mij niet bekend. Op welke wijze dan?

1 like

Kopers krijgen uiteraard ziltjes over de stand van zaken. Ook bij het betreffende kickstartersproject leds ik de updates. Op dit draadje komt soms wat nieuws door; soms ook niet. Maar dit is dan ook niet het officiële medium van dit aardige project.

1 like

Ik heb alles afgezocht maar kan niks vinden over dit “aardige project”. Het is voor mij een belabberde informatievoorziening. Je zou zeggen dat je je klanten netjes op de hoogte houdt als ze iets bij je besteld hebben en de levering is uitgesteld. Maar niks.

3 likes

Gisteravond een sms van ups met track en trace, maar uit de mail van kickstarter begrijp ik dat dit niet het horloge is?
Dit scheelt thuisblijven namelijk :stuck_out_tongue:.

1 like

De leverancier loopt met de reservering van een track en tracé een tikje voor de muziek uit. Als de Long Beaches in Nederland binnen zijn, volgt een finale check en dan worden ze 1,2,3 op de post gedaan. Dat heb ik tenminste begrepen uit de berichten. Nog even spannend dus.

1 like

Gisteren laat nog een pickup gehad van DHL! Hebben na een mindere ervaring met PostNL besloten ook voor onze Nederlandse klanten te versturen met DHL. Dus wellicht zit de jouwe erbij!

1 like

Gisteren een aantal door de check gekomen!

3 likes

Bij m’n oude adres kon dhl het niet vinden of stonden ze voor de tuindeur (helemaal aan de zijkant van het huis) te kloppen :stuck_out_tongue:.
Nu woon ik iets meer centraal, dus eens kijken of dat helpt.
Dus als ik een track&trace heb gehad, is dit wel degelijk het horloge?
Dan heb ik twee nieuwe horloges in twee dagen :zipper_mouth_face:

2 likes

Could be! Ik doe zelf de QC en shipping niet deze dagen, dus ik kan je vanaf hier niet zeggen of je horloge onderweg is of dat je een e-mail als voorwerk hebt gehad.

net een mailtje gehad ,dat het pakketje onderweg is en vandaag afgeleverd wordt ! :+1:

1 like

Mijne wordt in Amsterdam vastgehouden… :flushed:

1 like

Je bedoelt dat hij “tijdelijk on hold” staat? Hier hetzelfde maar dan in Eindhoven :stuck_out_tongue:.

1 like

Wat een zwart cocktail jurkje voor een vrouw is, is een Seiko 5 dat voor een man! Must have dus! Eentje op de kop getikt op de Rikketik

2 likes

Bij thuiskomst ,was het pakje al afgeleverd,direct uitgepakt en om de pols.
Ziet er prachtig uit :ok_hand: helemaal top. :ok_hand::grinning:

9 likes