Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Mijne komt (als het goed is) binnen 4u :slight_smile:. Na deze foto heb ik er best zin in!

1 like

Het horloge ziet er strak uit, en loopt nog goed ook, alleen kijken voor een ander bandje, deze is (nog) stug.

1 like

Het bandje trekt nog wel wat bij met dragen!

2 likes

Mijne zou “vandaag voor het einde van de dag” moeten komen.

Dit bandje (bruin) is ook nog onderweg.

4 likes

Gefeliciteerd! Goede foto trouwens, ook heel duidelijk als ik hem vergroot bekijk. Ik ben nu op vakantie en heb er bijna spijt van om niet op de deurmat te liggen wachten.

2 likes

Hopelijk zsm!

1 like

Ik ben speciaal eerder naar huis gegaan om op de bezorger te wachten. Nu moet die alleen nog komen. :wink:

2 likes

Hard zingen, werkt ook bij sinterklaas!

Met mijn zangtalent komt het horloge dan nooit meer. :wink:

2 likes

Goed in balans dit horloge,beter dan de HFLE17,omdat ik al de Seagull 1963 heb met dezelfde specs heb ik niet aan de Longbeach meegedaan

1 like

Ik heb de seagull niet gekocht omdat deze mogelijkheid zich voordeed, ik zat daarvoor over de mercer te twijfelen maar die was duurder. Vanaf 6u bewaak ik het fort, maar nog geen dhl gezien.

2 likes

Hij is binnen:

7 likes

Seagull 1963 is mijn absolute top nato-swapper! Heel ander horloge dan de Long Beach trouwens, ook 38mm, plexi en ST19 maar heel andere look and feel.

ENJOY!

2 likes


Eentje die ik kreeg opgestuurd van nog een tevreden Nederlander.

2 likes

in verkeerd topic geplaatst?

1 like

Hij is binnen. Eerste indruk is positief. Ik had verwacht dat het horloge te groot zou dragen, maar het formaat is prima. Afwerking is erg netjes en de chronograaf reset zoals het hoort. Erg belangrijk om direct te testen. :wink:

Kleine unboxing.

Doos

Open doos

Inhoud

Nog een doos

En de Long Beach

Om mijn bescheiden pols.

Ik was vergeten dat deze 18mm lugs heeft, mijn 20mm bandjes passen niet. Niet meer aan gedacht en het bestelde bandje is ook 20mm :disappointed_relieved:

6 likes

Andere wijzers?

Na het eten mocht ik er eindelijk mee spelen :stuck_out_tongue:. Alle functies lijken naar behoren te werken en de wijzers schieten keurig terug in de nul positie.
Het is nog even wennen wat ‘weerstand’ is met aandraaien en dat je best moet duwen op de pushers, wat wel voorkomt dat ze ongewenst gaan lopen. De band draagt prima, maar zit wel op het laatste gaatje aan mijn tienermeisje pols.

2 likes

Nee! Das een bekend fenomeen bij deze zilveren wijzers, met licht onder bepaalde hoek zie je als zwart op de foto.
Eerste serie prototypes hadden zwarte wijzers, minder mooi vonden we.

1 like