Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

To be more precise, de 42 mm bovenkant rust op een 38mm onderkant.
image

Aan de andere kant (no pun intended) je ziet de achterkant toch zelden dus een prima quick ‘n dirty oplossing. En voor eur. 225,- who cares!

1 like

Lol. Zie ik nu pas.

1 like

Is er nu ook een Emg in 38mm​:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:. Oh nee het is een Armar, whatever that may be. Het is wat met deze zomer. Volgens mij krijgt men hier honger van dat warme weer en zin in Chinees. Ook deze is aan mij niet besteed. Lol

2 likes

image

Lol. Moest wel lachen om die foto van de 38mm onderzijde op de Emg tov een 42mm kast. Ik heb er nog eens naar gekeken maar dat is echt heel apart gedaan…zacht gezegd.

3 likes

image

2 likes

Vind persoonlijk de Long Beach iets stijlvoller door de strakke indices. Maar HFLE is ook een mooi horloge. Kon niet meer meedoen. Met deze wel. Maar verder heb ik tot op heden nog niks vernomen. We wachten het maar af. Die paar dagen kunnen ër nu ook nog wel bij.

1 like

Dit ding vind ik in alle opzichten mooier dan de HFLE, lijkt me veel beter in proportie :slight_smile:

5 likes

Hóe dan ook, deze Aramar Long Beach wordt positief ontvangen en dat is een dik compliment. De mijne is inmiddels afgeleverd bij mijn Hongaarse buurman en dat levert een leuk buurcontact op bij thuiskomst, vast en zeker met een glas Tokay. Het kan allemaal nauwelijks wachten, maar eerst nog een eindje de stappers aan.

Ook op mijn horloge is het net 10 over 10 geweest, dus hij lijkt het best keurig te doen. Heel precies meten lukt niet door het ontbreken van een hacking functie/ik geef er te weinig om:

4 likes

Mooi hoor.
Hoeveel zijn er uiteindelijk geproduceerd?

1 like

7 likes

Tijdens de kickstart zijn er 88 besteld, als ik me goed herinner. Hoeveel er geproduceerd zijn, weet ik niet. Ik gok op 100.

2 likes

Misschien 1 kleine dial (rechts) 2/3e maken voor een power reserve?

  • loop te dromen, horloge is al gemaakt…

Uurwerk bestaat ook niet met power reserve, dus dat zou dan een loze wijzer worden. :wink:

1 like

Er zijn 89 backers, al is het op kickstarter niet ongewoon dat de producent zelf een paar backings doet omdat dan meer mensen bereid zijn in te stappen. 100 lijkt me mogelijk inderdaad wat fijn zal zijn ivm evt garantie claims.

2 likes

Het antwoord is… ruim boven de honderd… geen eigen orders bij Kickstarter gedaan, wel een heel aantal horloges nog na de Kickstarter campagne verkocht. Al met al ben ik erg tevreden! Leuke samenwerking met Aramar (mocht iemand de ken dat dat merk van mij is, nops, da’s van Maurice met
Wie ik in samenwerking dit model heb ontwikkeld).

Ik heb inmiddels een nieuw concept in ontwikkeling een duiker met een cushion case en een ETA automaat…

6 likes

Wordt dat weer een kickstarter projectje? :heart_eyes: Jammergenoeg de vorige gemist, hopelijk komt er binnekort een op het blauwe gedeelte :stuck_out_tongue:

2 likes

Iets om in de gaten te houden dus

Eerst maar eens rev. 2 van de prototypes binnenkrijgen, vandaag ze net besteld, iets met rib uit lijf enzo :wink:

Wat fijn is aan Kickstarter is dat het een goed en makkelijk te vullen platform is dat voor 8% van je volledige omzet inc verzendkosten (5% fee en 3% payment processing) een hoop exposure biedt. Dus ik denk van wel.

1 like