Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Beste @BG1,

Zijn alle verzendingen reeds in orde? Of is het proces nog in volle gang? Ik wacht nog op een mailtje van DHL, maar ik ben geduldig hoor ;).

Gewoon voor mijn gemoedsrust, ik heb de EMG HFLE, maar de Aramar is eigenlijk een cadeau voor de wederhelft.

2 likes

Nog even een sneertje naar EMG, altijd chique…

3 likes

Nee nog niet! Work in progress!

Zo ver was ik nog niet :wink:

2 likes

Eerlijk gezegd was dat voor mij dé reden om mijn inschrijving weer te verkopen. Toen ik die foto’s van zij- en achterkant zag wist ik dat dit voor mij een struikelblok zou gaan worden.

1 like


Weer een happy koper, wel Nederlander, geen HF lid.

3 likes

Heb dit topic niet echt gevolgd maar is hij nog te bestellen.

2 likes

Sorry, uitverkocht en we hebben besloten ook geen nieuwe meer te maken. Maar gezien de verkochte aantallen zullen er binnenkort ook wel een aantal jong gebruikt op de markt komen in het blauwe gedeelte, op watchuseek en uhrforum.

1 like

anders in het topic horlogemarkt gezocht even vragen.

1 like

Oké bedankt

1 like

Lees even terug, @Woutje haalde het aan.

1 like

Aramar :rofl:

1 like


De eerste Long Beaches komen nu ook bij buitenlandse klanten aan!

4 likes

Ik weet niet in hoeverre je dit wil delen, maar wat is de verhouding Nederlandse/Buitenlandse afnemers van dit horloge?

1 like

Grofweg 85% buitenland 15% Nederland waarvan zo’n 35% HF lid is.
Moet eigenlijk eens een mooie analyse ervan maken, leuk!

6 likes

…de meeste horloge liefhebbers zitten niet op HF
:joy:

1 like

Nee hier zit alleen het welbekende groepje lolbroeken met een aparte vorm van humor en zelfs nu allemaal tegelijk andere avatars…

2 likes

Eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat u ook in deze categorie valt…

4 likes

gebiet
:joy:
afbeelding

6 likes

Ook de gangreserve lijkt meer dan in orde, aangezien hij sinds woensdag laat op de avond vrolijk aan het tikken is. Voorlopig is het een blijfertje, dus maar op zoek naar wat leuke banden. Iemand tips wat hier goed bij past?

1 like