Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph


Tevreden klant uit NL, blote vakantievoeten incluis!

4 likes

Volgens mij is het: “eerlijkheid gebiedt mij te zeggen”

Of gebit​:joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

En ik heb nog steeds dezelfde avatar :yum:

2 likes

Vandaar de :joy::joy:
Stam +t
Eazypeazy

3 likes

Inderdaad. :grin:
Alleen schreef jij “gebiet” zonder d erin, dus ik denk wat maakt hij er nou weer van. :thinking::joy::joy:

Tja @Flipperkast heeft weer reuring gebracht zoals altijd…

Hier is de Aramar Long Beach Panda (Aramar LBP) ook binnen. Gelijk de chronometer uitgeprobeerd bij het EK zwemmen. Leuk, 67 jaar en nu m’n eerste stopwatch. Ik vind het een prachtig, lief horloge met een voor mij fantastische afmeting. Ik zit heerlijk te genieten en kan mijn ogen er nauwelijks vanaf houden. Morgen maar eens een fotootje erbij plaatsen. Het is nu te warm …

5 likes

Ik leg een grap maar 1 keer uit.

1 like

chronograaf : :grinning:

1 like

Het is wat met Nederlands en dit topic​:joy::joy::joy::joy:

1 like

Een Long Beach in Oostenrijk

2 likes

Wat plaatjes die ik zojuist schoot; gemaakt met een haperend toestelletje. Enfin, we doen het ermee vandaag.

Ik vind het een dotje, een schatje!

5 likes

Eentje van een Nederlander op vakantie in Zwitserland!

4 likes

die achterkant is eigenlijk mooier dan de voorkant…

1 like

Of bedoel je eigenlijk : die achterkant is eigenlijk nog mooier dan de voorkant.
Ik kan overigens de keuze niet maken. Vandaag beide kanten met de loep bekeken en oh! wat is het allemaal mooi. De panda-ogen liggen een tikkeltje verdiept met prachtige concentrische ribbeltjes, poeh, da’s echt fraai! En naar de bewegende delen van het uurwerk zit ik met half open mond te loeren enne … ik snap er geen hout van, maar het loopt en beweegt en houdt keurig de tijd.

3 likes

ik ben een Grunniger, dus niet zo van de “euforie” :wink:

2 likes

Of zoals de Grunninger na 23 briljante gangen in Noma zei “heb slechter gehad…”

1 like

Die achterkant is in iedergeval veel mooier dan die Emg achterkant…:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

t kon minder…

1 like