Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

De voorkant ook

1 like

Alleen die naam Armar🙄

1 like

Wat is daar mis mee?

1 like

Dat is Haags voor minder geld hebben. Of bedoel je Aramar?

2 likes

Oh het is Aramar…Lol. Nee klinkt niet qua merk naam…

1 like

Van tussen de 249,- en 349,- per horloge wordt je ook niet echt rijk nee :smile:

2 likes

Kan je niet even een filmpje uploaden, zodat degene die de boot gemist hebben er ook van kunnen genieten!:stuck_out_tongue:

Edit: Filmpje van de achterkant staat ook op de kickstarter pagina, maar meer is natuurlijk altijd welkom :nerd_face:

1 like

Nope, mijn fototoestel loopt op zijn laatste pootjes en filmen, nee, dat lukt al helemaal niet meer.

2 likes

Weet je, Aramar is een sublieme merknaam. Het voldoet aan heel veel plussen die merknaambedenkers als zeer positief neerzetten.
Iets anders is, dat op dit forum het merk vaak geassocieerd wordt met kopieergedrag optima forma en daardoor bespot wordt. Wat betreft de Aramar Long Beach Panda gaat deze vlieger niet op.
Het is dus de associatie met dit merk; niet de merknaam zelf. Overigens: ik heb geen enkele reden om Aramar aan te vallen of te verdedigen.

3 likes

Kan je vertellen welke plussen? Ik vind het een prima naam, maar vraag me af wat de wetenschap erachter is :slight_smile:
Op papier vind ik Aramara mooier door de symmetrie, tot je het hardop zegt…

1 like

AramarA staat nog beter,idd tot je het uitspreekt,dan is Aramar toch beter

2 likes

De klanken aa en a worden volgens de merknaambedenkers door Jan Publiek geassocieerd met betrouwbaar en prettig. De eindklank mar geeft stevigheid aan de naam. Maar of dit wetenschap is???

2 likes

Aramar is toch de merknaam van Maurice uit Almere het vroegere Rutten watches.

2 likes

Ja dat klopt Hennie. Ik ben zelf erg blij met die naam overigens.

2 likes

Had ik het toch goed :+1:mooi horloge trouwens.

3 likes

Dank je Hennie. Ja ik vind ze zelf ook erg mooi geworden.

2 likes

Erg mooi? Man, ik ben er straal verliefd op!

4 likes


Long Beach en een stukje duiker-prototype…

7 likes

Dank voor het fijne compliment

1 like

Jan Publiek …? Klinkt voor mij niet erg symphatiek eerlijk gezegd.

1 like