Archief PBs verwijderen

Hoe kan ik mijn gearchiveerde PBs verwijderen?
Ik ben ingelogd via iPhone. Ik zie alleen mogelijkheid om terug te plaatsen naar Postvak In.

3 likes

Deze ga ik even volgen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wanneer de FIOD hier klaar mee is, kunnen ze verwijderd worden.

13 likes

Daarom moeten ze juist weg :smirk:

2 likes

Shit, ik wilde ze juist voor zijn!

Ik vind ook irritant dat ik ze niet verwijderd krijg.
Ik verwijder graag wat afgehandeld is.

1 like

Ook ik ben van mening, dat de PB’s door mij moeten kunnen worden verwijderd. Dus: een vriendelijk verzoek aan de moderatoren van HF! @Jur : zou dat kunnen worden gerealiseerd?

1 like

Sterker nog: de AVG voorziet er in dat je je PB’s kan verwijderen :slight_smile:

1 like

Kun je concreet aangeven in welk artikel van de AVG dit staat? Dat maakt het attenderen erop binnen ons HF krachtiger.

1 like

Als je het envelopje “berichten” aanklikt kom je op de pagina waar al je berichten staan.
Linksboven je berichten staat een opsommingsteken. Als je daar op klikt kan je berichten selecteren en verwijderen.

1 like

Op mijn telefoon (android) werkt dit niet. Zie wel een knop met “alles selecteren” maar er verschijnen geen opties.

Zal wel een user setting zijn. Even de optie aanvinken voor de gebruikers. Alleen een Admin zal dan de rechten hebben.

Nee, je kunt ze alleen terug naar het postvak in verplaatsen, er is geen optie voor verwijderen.

Ik heb een testaccount aangemaakt en het lijkt erop dat een gebruiker alleen kan verplaatsen van postvak in naar archief en weer terug.
Het zou kunnen dat “archief” zichzelf na een periode leegt maar dat moet ik nagaan.
Overigens is het eerder onhandig dan dat het een AVG item is.


Dank je wel, Jur! Case closed.

Dat werkt nog niet hè, pipo. :slightly_smiling_face:

2 likes

tenor-27

1 like

@Jur : in de door jou aangegeven manier verdwijnen de aangevinkte items naar Archief en daar zijn ze even zo vrolijk terug te vinden (en ook weer retour te plaatsen). Ik zou graag het roer in handen krijgen om berichten definitief te verwijderen!

Precies, ‘Archiveren’ is iets anders dan ‘Verwijderen’… :sunglasses:

1 like

Inderdaad geconstateerd. Wel jammer want opgeruimd staat netjes.
Ik ben bang dat de mogelijkheid er dus (nog) niet is.
Ik zal het even navragen bij het technisch beheer maar over het algemeen kosten kosmetische ingrepen best veel…

2 likes

Zou relatief simpel kunnen zijn, voor elke type user kan je rechten aanvinken/toevoegen. Als jij het als Admin kan dan moet het ook bij normale gebruikers lukken. Er hoeft dan niets te worden toegevoegd.