Archimede only

Hoe bevallen de Archimedes nog heren @Fate_Amenable_To_Change @anon53002072EV @Kaan ?

Bij mij zit ie nog in het achterhoofd, wel de Flieger, in automaat, zwarte wijzers en in 36 of 39mm maar ik neig naar 36:

3 likes

Ik heb de 39…
Maar maat is een persoonlijke kwestie.

Het horloge, geweldig horloge.
Hoogstaande afwerking, heerlijk om de pols, past overal bij.
Ja super!

1 like

39 kan ik denk ik wel hebben met zijn 45mm lug to lug, maar fliegers dragen best groot. Dus ik denk dat 36mm misschien beter is met mijn 15,5 cm polsen.

De Tudor Black Bay 36 zit ook als gegoten bij mij.

Die van mij is alweer door :see_no_evil:

In de half jaar was hij wel met stip meest gedragen horloge bij mij. Mede doordat hij zo plat op de pols ligt zo fijn om te dragen.

Zou hem absoluut wel aanraden. Flieger hoor wel wat groter te zijn 39 lijkt me ideaal.

1 like

Prima! Laatst weer twee dagen om gehad op een donkerblauwe tropic van Baltic, grappig genoeg. Super ding. 39mm is een mooi klein maatje voor een flieger. Ik weet niet hoe 36 er uit ziet, maar dat zou ik alleen doen als het een RAF style britse flieger betrof.

1 like

Ja, de 39 is denk ik wel de beste maat!

Ik wil ook de outdoor nog wel eens proberen, volgens mij de perfecte beater. Dus als iemand er nog eentje in de doos heeft die evt. mag vertrekken… :innocent::innocent:

ArchimedeOutdoorProtect-3

3 likes

12 likes

Met automatische handwinder

3 likes

Na hem ruim een jaar op de radar gehad te hebben, mag ik nu ook hier meedoen met een Archimede. Een snelle eerste foto:

11 likes

Gelijk een mooi canvasje erop zie ik :+1:

1 like

Een clover waar ik nog geen horloge bij had :no_mouth::grinning_face_with_smiling_eyes:
Vind het goed staan :ok_hand:

De originele Archimede band was mij te groot dus die kan ongedragen de doos in.

1 like

Als ik hem zelf bij Archimede besteld zou hebben, had ik 'm zonder geblauwde wijzers genomen. Maar ik heb er nu eentje uit het blauw over kunnen nemen, wat ik altijd extra leuk vind.

En super blij dat @kaan er anders over dacht, echt heel gaaf die wijzers en geeft het horloge precies dat beetje extra interessante wat ie nodig heeft :ok_hand:

9 likes

Absoluut mee eens. Heb dezelfde config op de Stowa ook weer herhaald.

:sunglasses:

Enige wat ik wellicht nog zou willen is de cijfertjes? aan zijkant van de case. Vind ik ook heel vet!

Heb er nu een Erica MN voor incoming(en met wel cijfers op de strap) . Heel erg zin an!

Lekker op dat bandje.
Mijne staat ook op een clover.

De blauwe wijzers zijn zo ontzettend mooi gedaan.
Maar goed dat je erop hebt zitten, maakt het net ff spannend.

Super mooi horloge!

Een nieuwe, blauwe, Clover binnen en even op de Archimede gezet.

Geen fantastisch licht, maar je krijgt een idee:

5 likes

Nice!

Eens NATO proberen

Canvas blijft mijn winnaar op deze flieger

1 like

7 likes

Binnenkort mag ik hier meedoen.
Een flieger 39 incoming.

Het omgekeerde als @Tijner : ik heb hem 2e hands overgenomen - met zwarte wijzers. Als ik zelf zou kiezen - ging ik voor blauwe wijzers. :rofl:

2 likes

Bedankt Bart, nu wil ik er ook weer eentje!

1 like