Archimede only

Band is zeer comfortabel en soepel+ genoeg gaatjes voor fijnafstelling. Foto’ s volgen…

1 like

Het zijn niet de beste foto’s maar toch een aardige indruk lijkt mij…

10 likes

Uit den ouden doosch.

6 likes

Thnx, ziet er uit als een heel mooi dagelijks horloge! Proficiat!

12 likes

Ook maar weer op leer gezet en staat hem (zeker om de pols) toch veel beter dan op elastiek imo.

Add:

10 likes

De Schwarzwald groen is ook tof, de zwarte is cool, het zijn goeie horloges. Zelf vind ik de Klassik 200 erg tof. Ook een geharde kast, ook 200m WR, maar dan in een pakket wat er uitziet als een jaren zestig sporthorloge. :+1:

Eigenlijk is alles van Archimede gewoon supertof. Die flieger (zoals van @Kaan) is ook :drooling_face::drooling_face:

4 likes

Thx ben er ook blij mee.

Die blauwe outdoor moet ook nog een keer komen. Maar heb hem even weer geparkeerd.

Die flieger is echt super mooi en de outdoor protect (groen) sluimert bij mij ook. Jammer dat dit merk hier zo weinig aandacht krijgt.

Is die flieger 39 echt zo plat (<10mm) ? Of heeft Archimede een optimistisch gecalibreerde schuifmaat?

Ik heb niet gemeten maar het is idd een plat horloge.

10 likes

Het is inderdaad een mooi plat model, maar door de diameter en met zijn stalen band toch nadrukkelijk aanwezig rond de pols. Ik mag dat wel, de ganse week kleinere en lichtere horloges dragen en dan eens afwisselen met deze of met mijn Seiko Monster.

5 likes

Welke heb jij dan?

Wel mooi hoor dat blauw!

Dit is de 42 mm versie. Op zich is dat een redelijke maat voor een flieger maar door de minimale rand en mijn middenmoot pols vind ik dit toch een tikje groot voor mij. Ik zou denkelijk voor een 39 of 40 mm versie gaan als ik deze Archimede niet had.

1 like


39mm pracht, sterker nog… deze heeft dubbel en dwars mijn explorer verslagen.
Heel blij mee dus

4 likes

Ja, die is echt zo plat.

1 like

Nog eentje…pure Archimede spam dit

8 likes

7 likes

Bandje past goed

1 like