Armbandjes bij je horloge

Zoiets is ook wel lekker!

flauw he :wink:

3 likes

Nu met een mooi kralenbandje (tijgeroog).

1 like

Gisteren onderstaand armbandje gekregen van mijn vriendin. Ikzelf vind het sjiek en ben er zeer blij mee.

en de foto’s…

1 like

Een Mooren! Die heb ik pas lang niet meer voorbij zien komen. Wat is er überhaupt met Mick gebeurd?

Ja dat is waar + de herinneringen en die zijn ook wat waard :thumbsup:

Heb hem een hele tijd geleden nog gesproken. Daar vertelde hij dat hij erg druk was en zich nu ook bezig hield in het opzetten van een site welke chopsticks leveren.
Verder was hij ook nog bezig om een nieuw horloge uit te brengen, maar wat daar de laatste status van is durf ik helaas niet te zeggen. Al met al is het dus een druk baasje…

Ik heb dit een tijdje gedragen, toch iets té popi jopi als je 't mij vraagt nu :slight_smile:

Gr Max

Voortschrijdend inzicht heet dat :wink: inderdaad wel een heel bont gezelschap aan je arm.

Voor mij geen armbanden aan mijn horlogearm, hooguit soms iets aan de ander, maar ook dat is het laatste jaar behoorlijk afgenomen. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de bandenwissels :wink:

1 like

Vaak wel aan de andere arm, maar aan de horloge arm hoogsten een smalle subtiele aan de kroon kant van het horloge

Hahaha precies! Een goed horloge met een goede strap heeft niets anders nodig!

Gr Max

Nooit overwogen om een armbandje naast m’n horloge te dragen… Als het je ding is kan het prima en het staat soms ook echt wel leuk, maar het moet wel bij je passen.

Beste forumleden, ik zal jullie even wat tegengas geven. :smile: Ik heb ook nog wel in wat jeugdiger jaren wat alternatieve uiterlijke kenmerken vertoond. Maar dat is er toch van af gegaan. Ik krijg de volgende asociaties:

Ik zeg: hoe minder hoe beter. 0 (“nul”) is het minst, dus het best.

(en ja ik laat iedereen in zijn waarde hoor)

5 likes

Sorry Skv ik wilde je draad niet afkappen :cold_sweat:

1 like

Heb de proef op de som genomen en ook een een armbandje besteld voor bij mijn horloge. Vind het er zelf prima uitzien :grinning:.

2 likes

Ik vind het heel mooi staan maar met de bandjes die ik nu heb toch bang dat er daardoor krasjes onstaan. Dus voorlopig maar niet

Li ricchi cchiù chi nn’hannu, cchiù nni vonnu.

1 like

lekker doen!

3 likes

Ik vind het bij sommige op de foto’s er wel goed uit zien, maar zelf nog nooit gedaan. Verwacht ook niet dat ik het ga doen…

Oh god have mercy on his soul hahaha

edit: lekker oud topic ook kom ik nu achter…