Bij het horloge meestal niet, andere pols standaard!
Mooie tip over de website met armbandjes. Inderdaad erg betaalbaar van de week een keuze maken en bestellen.
Groeten Peter
Bij het horloge…not done, zeker niet als ik de stijlforumdames mag geloven, een vent draagt een horloge en geen extra frutsels.
Aan de vrije rechterarm echter is het 1 groot kermis. Van pythonleer tot metaal, maar dan alleen in de zomer.
Ik heb ooit wel een gouden armband gehad met een figaro schakel voor mijn rechterpols maar die ben ik verloren. Nadien nooit meer over een armband nagedacht of enige behoefte gevoeld ervoor.
Bij mijn horloge zou ik het sowieso niet dragen en ik vind een armband voor een man geen gekke accessoire. Alleen meerdere vind ik niet echt passen bij een man maar dat is persoonlijk.
Mijn mening: nope.
Draag zelf geen armband.
Goud, zilver; mooi!
Touw, leer e.d. vind ik echt níets!!!
Jij maakt me boos door dit topic te uppen.
Daar werd ik blij van. Hulde.
Verdomme. Besef je wel wat je met mijn gevoel doet? Zo daarmee spelen? Zo boos.
Om de horlogepols zit ook hier alleen een horloge. De andere pols is de laatste tijd vrij consistent:
Ik ben een groot fan van mooie leren armbanden. Deze draag ik overigens wel aan de andere arm dan mijn horloge. Ik wil zo nu en dan nog wel eens het horloge combineren met een kralenketting.
Ik ben niet homofoob, lgbt welkom, maar al die touwtjes, kraaltjes en versierinkjes vind ik maar gay.
Dat gezegd hebbende vind ik sommige armbandjes best mooi, maar dan om de enkel van een bikini babe en niet om de harige arm van een horloge nurt.
Ik ving een vluchtige glimp op van zijn horloges… ugh
Mwah, Patek Phillipe, Richard Mille…ik zeg geen nee tegen beide…
Nautilus heeft me nooit getrokken moet ik zeggen. En die Richard Mille? Ik ben echt benieuwd wat mensen daar mooi aan vinden.