Aspecten in de wereld der horlogerie waarbij je je afvraagt: HOEZO?!?

Qu’est-ce que c’est?

engelse woorden op???

1 like

Prima horloge om te zien. Not really my cup of tea. Hoezo?

Staat er een te koop

Ik heb zelf ooit een Tag Heuer Aquaracer Way2110 gehad. Denk dat die een deze hierboven in de categorie 1000-1500 euro wel allebei goede keuzes zijn.

5 likes

Sinds mijn trouwen enorm aangekomen, maar mijn polsen zijn nog steeds ø 18 cm, eigenlijk al vanaf dat ik véél minder woog en al wel volwassen was. Dunne polsjes, tja… Ik heb een kameraad die heeft kolenschoppen van handen, maar verdrinkt in mijn armbandhorloges, moet er zo 2 schakeltjes uit hebben.
Overigens heeft Seiko ook kleinere modellen, als dat niet te min is voor je… :wink:

Ik wel en ik gebruik geen anabolen oid :wink:

1 like

Dit soort dingen vind ik ook altijd raar

2 likes

Oké shots fired. Tell me more…

Nou hiervan denk ik dus HOEZO!?!?

Hoezo post je dit elke week?
Hoezo draag je al die horloges op 1 arm
Hoezo staat je drank niet gewoon in de kast?
Hoezo heb je 3 zonnebrillen
Zou het een camping klaptafeltje zijn?
Hoezo heb je een metalen rooster net buiten je raam?
Hoezo zitten er maar 6 horloges op je arm terwijl je er acht hebt?
Hoezo post je je arm zo en zeur je over armbandjes?

15 likes

En natuurlijk de vraag of hij zijn horloges om houdt als hij van de groene glijbaan gaat!?

8 likes

Behalve bij die ene Patek …🤷🏽🧐

Hier nog een informatief stukkie over de stroom Chinese horloge-onderdelen richting Zwitserland.
Lezen hoor !

Je ne parle pas Français. Desalniettemin merci.

Maar… hè ? Nee ! En vanochtend nog… nou ja. Laisse passer dan maar. Google Translate allez !

3 likes

Achja ik heb de talen al vrij snel op de middelbare school laten vallen. Had al vrij snel door dat daar niet echt droog brood mee te verdienen is. Dus laten we maar zeggen c’est la vie. Schrijf ik het goed? Ikke namelijk beetje dom.

Het is exactamun…ach laat ook maar…

2 likes

Haha, genieten dit. Als je één accessoire weghaalt speelt de OCD op. Als je naar de drank grijpt, staat je horlogebox weer in de weg.

Ik ga er dan wel even vanuit dat er daadwerkelijk whiskey en zonnebrillen in de verpakkingen zit.

Zonder dollen, ik verbaas me echt over deze vorm van pronken. Vraag me ook echt af waar in je huis je zoiets neerzet.

Plaatjes van horloges? Top. Horloges in een mooie doos? Super! Maar dit alles op deze manier uitstallen ziet er toch een beetje uit alsof de waar op een markt in Rome, Barcelona of een andere vakantiebestemming aan de man gebracht moet worden.

Je vergeet De Vraag Der Vragen !

Waar is het Zwitserse zakmes ?

2 likes

Haha! Ken je klassiekers!

1 like

Welnee. Dit is toch gewoon een mancave van iemand die nog thuis woont ?

3 likes