Het geeft toch een kijk in de keuken. Het alsof ze achter de schermen Chinesen shitters in elkaar draaien en er hun naam opplakken
Ok…
Er komt meer bij kijken idd om tot een mooi totaal product te komen.
alsnog veranderd er voor mij niks aan dat ik bijv mijn explorer super te duur vind voor wat ik krijg.
Mijn Navitimer slaat al helemaal nergens op.
Ja luxe produkt, ja zo werkt de werled, ja ja ja ja.
Maar dat weggelaten en puur het product zelf, wat een onzinnig hoge prijs betalen we ervoor.
Vervolgens koop ik gewoon weer wat als de liefde toeslaat.
Waarom???
Exactemundo
Because you are mad about watches
Tsja dat praat roept natuurlijk veel makkelijker.
Alles is zwart of wit, goed of fout , alles of niks, troep of beste kwaliteit ever etc etc.
Mooi om te zien hoe 20 man één iemand proberen te overtuigen van zijn ongelijk, terwijl die al niet in staat lijkt zijn eigen initiële stelling überhaupt te kunnen bevatten.
Gebrek aan nuance is meestal gebrek aan intelligentie.

Because you are mad about watches
BAM en daar gaat het om, het kopen en het willen betalen voor een stukje mooi opgepoetst metaal.
Te duur? Ja!
Het waard? Ja!
Grappig wel is.
Mijn liefde is een andere dan die van jou of jou.
Geschiedenis , uurwerk, mode , naam doen mij dan weer niks.
Is het mooi wat ik zie en voelt het echt, kopen!

Gebrek aan nuance is meestal gebrek aan intelligentie
Ik denk breng het nog subtiel maar : dat dus

Gebrek aan nuance is meestal gebrek aan intelligentie.
…of een teveel aan gemakzucht.
ff scrollen.
Leuk filmpje.
Manufactuur Raketa die geen last heeft van -73° Celsius.
Voor €1100 istie van jou.
Not a shitter butt a hitter !

Mooi om te zien hoe 20 man één iemand proberen te overtuigen van zijn ongelijk, terwijl die al niet in staat lijkt zijn eigen initiële stelling überhaupt te kunnen bevatten.
Ineens moet ik aan dit liedje denken:
Ow shit…! krijg dat lied nu maar eens uit je oor vandaag
En bedankt

Wie bepaald wat nu de mode is?
Goede vraag, met bijvoorbeeld kleding vraag ik me dat ook wel eens af. Ik denk een vrij complex systeem met ontwerpers, influencers, early adopters, etc.

Dat een Tissotje van 400 piek of een Certina Chinese onderdelen bevat dat zal wel, maar bij de gerenommeerde grote Zwitserse jongens is dit echt niet het geval. Kijk alle documentaires over Breitling en Omega bijvoorbeeld maar.

Al zouden onderdelen uit China komen.
Lekker standvastig
Het antwoord op de vraag van TS is: dit topic.
Haha, je klinkt als mijn man. Hij draagt enkel zijn trouwring. Ik ben duidelijk de kleurrijke persoon in onze relatie
Horloges van 45mm plus of zelfs 50mm heb ik ook nooit begrepen