See four yourself, Mr. Knowitall
Lekker cryptisch. Zou hij het door hebben?
Die four was een fatoe … OMG
Nu heeft ralph weer fap voer
Laten we weer on topic verder lullen. Dank👍
Dat verhaal met PVD ondersteun ik niet. Heb het nog niet meegemaakt dat bij een kras de coating het af laat weten. Dat zal bij Tudor niet anders zijn. Maar over smaak valt dan weer niet te twisten.
Neh, dat geloofd niemand
Hmm, zou dat andersom ook werken
Als je hordes vrouwen onder de oksel smeert gooit men dozen deodorant naar je toe? Ik snap het niet. HEt is laat. Welterusten, morgen bekijk ik het weer.
Ik zou dat doen om wat bling toe te voegen. Eigenlijk helemaal niet “zou”, ik doe dat om wat bling (of soms een statementje) toe te voegen. Wat jij beschadigingen noemt, noem ik levenservaring (en, in een esoterische bui, wabi-sabi).
Da’s een smaakzaak.
't is een kwestie van willen intrappen
Ik ben niet mee?
4/4
Op nummer 1: De kunstmatige schaarste opgewekt door Rolex, en het feit dat “men” daar gewillig in mee gaat.
Laat maar zitten, ik was wat traag.
Waar ik mij aan stoor is dat veel merken geen taper in de stalen banden hebben.
Omega is hier wel overtreden nummer 1…
Banden zonder taper zijn er gewoon altijd lomp uit en dragen ook lomp. Zeker bij de SMPC en de PO is dit toch wel echt een stoor factor.
Yep, had laatst zo’n seamaster in mijn handen en die band was echt te breed zo zonder taper… zat ook niet echt super comfortabel
Rolex doet het inderdaad een stuk beter. De tapering bij mij Sub is echt top
Bij Omega en Tudor lopen de banden vaak gewoon rechtdoor. Ik vind dit niet perse storend, maar Rolex doet het wel beter daarin. Tapering draagt zeker bij aan het draagcomfort
Gewoon echt een heel stuk eleganter.
En @youngwatchenthousiast erg hè. Pak maar eens een PO en dan het gewicht van de band allen al
Maar bij Omega kan ik ook wel beginnen over hoe dik sommige modellen zijn… maar daar valt mee te leven.
Yep, zo erg dat ik voor een feloranje Breitling superocean ben gegaan
Die echt heel schitterend is!
Echt gaaf die Breitling model lijn! Helaas wederom niet voor mij met mn politieke polsjes
Thanks!
Ze maken toch ook een 36mm versie?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden