Aspecten in de wereld der horlogerie waarbij je je afvraagt: HOEZO?!?

Ze gebruiken vast https://invisishieldlab.com/ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat lief dat je je zorgen maakt :+1:

Wat ik ook vervelend vind is als ze de index overal gewoon met streepjes doen, behalve in de tafel van 3.

image

Wat mij betreft had JLC hier een perfect horloge gemaakt, maar die 3, 9 en 12 maken toch dat ik hem niet zou kopen (mocht het budget er zijn😜)

1 like

Tafel van 3 heb ik geen moeite mee, tafel van 2 daarentegen, brrrr… :grimacing:

Overigens niet iets waarbij ik direct ā€œhoezo?!?ā€ denk. Anderen vinden dit wel mooi, voor elk wat wils. :sunglasses:

Sowieso lelijk, getallen als markers. Alsof je nog niet kunt klokkijken.

1 like

Dat ben ik dan weer niet eens. Alleen streepjes wordt al gauw weer saai. :sunglasses:
(Uiteraard afhankelijk van wat er nog meer gebeurt op de wijzerplaat)

1 like

Dat is lastig hoor. Ik heb al verschillende Axe-deo’s geprobeerd maar nog steeds niet de juiste.
Het lijkt wel zoeken naar de gouden toegangskaart van Willy Wonka.

1 like
  • Gezeur over ā€˜investeringen’.
  • Autistisch gedoe over een paar krasjes.
  • Domme uitgemolken verhaaltjes over ā€˜historie’.
  • Raar geneuzel over ā€˜emotie’.
12 likes

Ik vraag me geregeld af hoezo cq waarom er Invicta horloges gekocht worden.:joy:

Romeinse cijfers, alsof die lui toen horloges hadden… :see_no_evil: rare jongens die Romeinen

5 likes

Een Sinn U200 zou dan kunnen passen, maar die worden niet meer nieuw gemaakt helaas.

1 like

Ook niet helemaal mijn smaak. Overigens is het allemaal geen drama, er is nog genoeg moois te vinden wat me past. Tot 42 mm is nog wel draagbaar, mits de lug2lug beperkt is. :sunglasses:

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. Leven en laten leven…

4 likes

Tja jeetje, omdat mensen het mooi vinden? Ik vind het bij vrouwen overigens mooier dan bij mannen, maar iedereen moet lekker zelf weten wat 'ie doet. Speciaal voor jou een foto van een paar dagen geleden :wink:

16 likes

Eens! Driehoekje of kaal soms mag ook :grin:

5 likes

Het woord overcompleet schiet me te binnen. :thinking: Je hebt een drukke arm die me er aan herinnert dat mijn hang naar minimalisme zich niet alleen in de horlogerie manifesteert.

Bij mij is het zelfs zo erg dat ik mijn minimalistische stalen ring niet aan dezelfde kant kan dragen als een horloge, want te veel. :slight_smile:

5 likes

Ik zeg; Complete :grin:

2 likes

Waarom denken mensen nog steeds dat Zwitserse horloges Zwitsers zijn ?
Onbegrijpelijk.

1 like

Zwitsers = goed
Chinees = slecht
Terwijl die Zwitser ook Chinees is.
Zoiets

4 likes

Yeah right :sweat_smile: