Dank je Effes, en ik zit precies in dezelfde hoek vwb m’n horloge interesses.
Die Zelos ook even bekeken…lijkt wel of dat ding in de badkamer uit graniet gehouwen is.
Zeer byzonder en tot nu toe onbekend bij mij.
Die Citizen Hakuto R. mag trouwens ook mijn kant op
Ook erg tof idd. Ik ben niet van zo’n steden bezel. Maar desalniettemin gave techniek weer van Citizen.
Op uitnodiging van @solo wat fotos van mijn recent aangekochte Attesa CB1120
Eerder had ik de blauwe variant van dit model. Die heeft geen romeinse cijfers op 12 en 6, en daardoor mijn inziens iets minder karakter.
Onder fel zonlicht wordt de wijzerplaat bruin/ rood, wat bij vintage horloges vaak tropical genoemd wordt. Door het titanium draagt hij erg licht, je vergeet dat je hem om hebt.
Met 38mm is het formaat even wennen, maar draag mijn grotere horloges hierdoor nauwelijks nog. Inclusief douanekosten en btw kwam hij op 350 euro, wat ik redelijk vind gezien het saffierglas, titanium, en het radio gestuurde uurwerk op zonne energie.
Fraaie Attesa…en idd dat is geen geld voor een horloge met al die techniek.
Ik heb ook een lichte aversie jegens steden bezels, maar deze Attesa kan me dan wel weer bekoren, om maar even wat ouderwets Nederlands in zwang te houden.
Fraai idd. Leuk model.
mooi man. onmiskenbaar Citizen. tof verpakt.
Heerlijk! Ik zou ook best een moonphase willen eigenlijk…
Zijn er niet veel meer van te koop.
Prachtig design horloge alleen ik vind de wijzerplaat wat druk
Dat zegt meer over de mensen dan over het horloge
Ik koop niet vaak meer horloges, zeker geen dure, maar ik krijg nog wel een kick van het kopen van bijzondere/zeldzame horloge merchandise/promotiemateriaal. Zo heb ik vandaag een setje titanium boekenleggers gescoord van Attesa.
Daar zijn de boekleggers.
Vertaling:
Bookmarks
…
This product is made from processed titanium, the same material used in the CITIZEN ATTESA series.
We hope you will enjoy using it for many years to come.
Leuk. Apart…