"Audemars Piguet" Royal Oak automatic

Hai allemaal, ik ben Jeannette en ik ben nieuw hier. Blij dit forum gevonden te hebben want ik moet echt nog een hele hoop over horloge’s leren!

Daarom gooi ik maar meteen deze in de groep, want ik zelf kom geen steek verder met dit horloge. Het ligt al zo lang in de la dat ik niet eens meer weet hoe we er aan zijn gekomen, tot ik m gister droeg en er heel blij van werd!

Groetjes en alvast bedankt met meedenken!

ik wou dat ik zo af en toe een APRO in de la vond

2 likes

Als je ons wil vragen hoe je er aan gekomen bent, dan zal denk ik niemand op het forum je een antwoord kunnen verschaffen.

Als je een andere vraag hebt, kan je die dan aub stellen?

2 likes

Ik heb overigens geen verstand van de Royal Oak. Maar ik denk niet dat je een echte Royal Oak ergens in een laatje heb liggen zonder dat je dat weet.

2 likes

De vraag is: waarom werd ze er gisteren vrolijk van? :stuck_out_tongue:

1 like

Maar dan wel met met een wit datum-cijfer op een zwarte achtergrond :wink:

edit: die schijnen dus ook te bestaan

2 likes

Gewoon weg vergeten en geen verstand van zoals ik al zei.

Duidelijk nep en waar aan te zien dan zo aan de buitenkant, moet hij open voor meer duidelijkheid??

De plaatselijke juwelier kwam er niet uit , maar hoe vaak heeft die een ap in zn handen gehad?

Het is sowiezo 20 jaar in ons bezit!

Ik vertrouw op de expertise hier hè!?

Ik heb een vermoeden dat de herkomst Turkije is… Dat zal ook de reden dat je je de herkomst niet meer herinnerde… De aankoop van een echte Royal Oak herinner je je wel :wink:

3 likes

Geloof me , hier kan alles. :slight_smile: Er lag alleen geen doosje of boekje bij

@JeannetteM maar wat wil je nou eigenlijk weten? Of het een echte is? Dan moet hij open en zijn er góede foto’s van het uurwerk nodig. Er zullen hier vast een paar kenners zijn die het aan de buitenkant kunnen zien.

Welke nummers staan er op de achterkant?

1 like

Lijkt mij dat de schroeven in de lunette al aardig van de chroomlaag ontdaan zijn,want je ziet het messing er doorheen.

2 likes

Prezies dat, nagaan of ie echt is, moeilijk via een forum dat begrijp ik zelf ook wel! Ik kan duidelijkere fotos maken en natuurlijk aln ie open, mocht iemand de moeite willen nemen en niet bij voorbaat over Turkije beginnen, ik ban daar nl never op vakantie geweest :+1:

Ik ben geen AP-kenner, heb wel éénmaal een (echte) APRO in bezit gehad. Aan de afwerking van wijzerplaat, kast en band meen ik vrij duidelijk te kunnen zien dat het hier niet om een authentiek exemplaar gaat. Even openschroeven zal inderdaad meteen uitsluitsel geven.

2 likes

Die datum-aanduiding zegt toch al genoeg?

3 likes

Het is een nepper, maak je daar maar niet teveel illusies over.

3 likes

Het horloge is flink gedragen en ik meen te zien dat de schroeven (die goud horen te zijn aan voorzijde) aan achterzijde al meermaals gelost zijn.

1 like

Als je een multimiljonair bent die regelmatig spullen koopt van 20k om er vervolgens nooit meer naar om te kijken, is er een kans dat ie echt is.

Anders niet.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Ben ik het niet met je eens.

Ik ken iemand die 30 jaar een Breguet in de la had liggen van zijn opa die hij ooit uit een nalaten heeft gekregen.
Dit horloge lag in een doosje met met andere prullen en hij had dus ook geen kijk op horloges.

Nu heeft hij een nieuwe motor.

5 likes

1 like