Hai allemaal, ik ben Jeannette en ik ben nieuw hier. Blij dit forum gevonden te hebben want ik moet echt nog een hele hoop over horloge’s leren!
Daarom gooi ik maar meteen deze in de groep, want ik zelf kom geen steek verder met dit horloge. Het ligt al zo lang in de la dat ik niet eens meer weet hoe we er aan zijn gekomen, tot ik m gister droeg en er heel blij van werd!
Ik heb een vermoeden dat de herkomst Turkije is… Dat zal ook de reden dat je je de herkomst niet meer herinnerde… De aankoop van een echte Royal Oak herinner je je wel
@JeannetteM maar wat wil je nou eigenlijk weten? Of het een echte is? Dan moet hij open en zijn er góede foto’s van het uurwerk nodig. Er zullen hier vast een paar kenners zijn die het aan de buitenkant kunnen zien.
Prezies dat, nagaan of ie echt is, moeilijk via een forum dat begrijp ik zelf ook wel! Ik kan duidelijkere fotos maken en natuurlijk aln ie open, mocht iemand de moeite willen nemen en niet bij voorbaat over Turkije beginnen, ik ban daar nl never op vakantie geweest
Ik ben geen AP-kenner, heb wel éénmaal een (echte) APRO in bezit gehad. Aan de afwerking van wijzerplaat, kast en band meen ik vrij duidelijk te kunnen zien dat het hier niet om een authentiek exemplaar gaat. Even openschroeven zal inderdaad meteen uitsluitsel geven.
Ik ken iemand die 30 jaar een Breguet in de la had liggen van zijn opa die hij ooit uit een nalaten heeft gekregen.
Dit horloge lag in een doosje met met andere prullen en hij had dus ook geen kijk op horloges.