"Audemars Piguet" Royal Oak automatic

Ik denk dat hij doelde op de reactie " Jan is een Jeanet "… “Een Jeanet” betekend in België meen ik hetzelfde als “een hoer”… Ik betwijfel of het echt zo bedoeld werd, gezien de naam van Jaennette en het verwijzen naar “Jan” (Een clown van een tijdje terug op het horloge, @janloveshorloge)…

Los van wat we (en ik) vinden van de vraag op dit forum, en vervolgens de advertentie op MP, betekend het overigens niets dat het chique is hoe we er meteen met de botte bijl inklappen hier op het forum…

Dat iemand zijn naam verandert in jeanetteis1hoer is echt te belachelijk en te triest voor woorden. Het zou ook niet meer dan terecht zijn als deze persoon door marktplaats wordt geblokkeerd.

Ik heb een bijzonder groot geslachtsdeel en ik zie de tijd om mijn arm absoluut niet als verlengstuk. Ik denk dat je met dit soort uitspraken, jezelf niet populair maakt op een horlogeforum waar voornamelijk mannen zitten.

Ook raakt de vergelijking met vrouwonvriendelijkheid en middensegment horloges natuurlijk kant noch wal. Het is ook niet terecht om zo denigrerend te praten over mensen die het geld voor een hoger segment horloge niet hebben of het er niet voor willen uitgeven.

1 like

Oh, je bent gelukkig niet op dit forum voor publieke dame uitgemaakt maar op marktplaats. Ik ging er even vanuit dat je een persoonlijk bericht van iemand hier had ontvangen. In dat geval kunnen de moderatoren er weinig aan doen. Desalniettemin heurt het natuurlijk niet!

1 like

Een ‘jeannet’ is Vlaams voor een homofiel, niet een hoer. Maar om die opmerking bleek het dus niet te gaan.

1 like

Klopt !!! De een schreeuwt hier nog harder dan de ander dat ie het beter weet! Ik denk laat maar maar homo klopt. Heb ze allemaal gehoord heet al 34 jaar zo… Lekker offtopic wel :joy:

Mooi topic dit. Blij dat ik hier deel van mag uitmaken.

3 likes

Ohwwja oeps… Dan geen idee…

Lekker leesvoer na een lange werkdag :slight_smile: Dank allen!

4 likes

Wil nog wel wat vreugde toevoegen :yum:
Jeannette/Jan het zou je sieren als je dit uurwerkje wat beter had omschreven op Marktplaats!

Dit doet me denken aan het speelplein op de basisschool. :sweat_smile:

Jeannette , aangenaam! , maar voor jou wil ik me wel Jan noemen hoor dat vind je fijn!?

Ik ben van mening dat ik de advertentie na de beoordeling hier, beter meteen van mp had kunnen verwijderen.

Als ik het goed begrijp heb je de adv dus met eigen ogen gezien?

Ik zelf ga niet voor merken of waarde ik koop wat ik mooi vind. Liever geen namaak als ik het dan toch leuk vind tel ik er graag wat meer voor neer.
Maar je budget bepaald wat je koopt en ook hierin heb ik echt niemand willen beledigen.

Ik kan me (nogmaals) helmaal voortstellen dat je als liefhebber gewoon ziek wordt van alle namaak en dan ook nog es de namaak personen die er mee lopen of erger nog: handelen!

Dus voortaan gewoon maar de kliko erin dr mee!?

Maar wees aardig voor dames die het ook eens proberen. Er bestaan echte horloge - nono’s en ook die weten de weg naar dit forum.

Ik heb een hoop geleerd hier dus doel bereikt - win win situatie

Nou is het ook wel cool om me te vertellen wat je zou doen als JIJ DEZE replica in de la vond: leerzaam!

Dit heeft al een tijdje geen toegevoegde waarde meer op het Vintage gedeelte.
Het weer erg leerzaam.
Bij deze gesloten.

3 likes