Ervaringsdeskundige?
Nee dat niet maar zat laatst je vakantie fotoâs te bekijken op FBâŠdenk tip andere maar voordat ze dezelfde fout begaan.
Jan Perlon
Is Jan een Jeanet?
en nog even stangen ook, heerlijk dat soort nieuwe ledenâŠ
@Spoon1, Doe voor de gein toch nog even een fotootje van de binnenkant?
En bamâŠdirect een foto van de binnenkant
GuysâŠvraag even aan je vrouw of ze je horloge even kan open maken (zonder hamer). Hoeveel vrouwen kunnen dit?
Ja, ik!!
Nou ja, soms.
Ik moet wel lachen om mezelf, ben nu een paar maanden lid maar merk dat ik steeds meer de behoefte voel om naar de binnenkant te kijken. Waar je mee omgaat⊠Openmaken met een horlogemesje lukt me geregeld. De schroefdeksels met een bal willen nog niet door mij opengemaakt, daar moet misschien meer kracht op gezet worden dan ik in huis heb. Hebben jullie een tip?
Precies! Mân maat!!!
Wat zijn jullie en stel onaardige mensen bij mekaar zeg!
Als jullie goed hadden opgelet, stond de advertentie al op mp voordat ik hier om info vroeg!
Ik had er bieden bijgezet , was op dat moment totaal niet op de hoogte van het feit dat het om een ENORME REPLICA van een horloge van een kapitaal bedrag ging!!!
Maar nog voordat ik er erg in had hebben jullie hier al je conclusies getrokken!
Ik heb de advertentie ook meteen verwijderd nadat enkele leden van hier het nodig vonden om mij voor hoer ( waarom hoer??) uit te maken en idiote biedingen te doen, die echt nergens over gingen. Een forum is toch bedoeld voor het delen van info, of mag die allen gedeeld worden aan kerels met verstand van??? Ik ben geen Jan, ik ben geen man, en ja ik ben heel handig met dingen open krijgen als dat nodig is. ZONDER SCHROEVENDRAAIER, ook al
Sloop ik daarme spullen!
Ook heb ik gister na de massale hysterie hier getracht mijn account en berichten hier te verwijderen, ik wil geen kwade toon zetten en ik wil zeker geen mensen geld aftroggelen voor iets wat lachwekkend nep is! Het horloge ligt gewoon weer daar waar het hoort : in de la
Excuses voor jullie liefhebbers hier allemaal
Peace en respect
van Jeannette
Het horloge ligt gewoon weer daar waar het hoort : in de la
Braaf zo!
Vraag ik me toch af waarom je niet eerst gewacht heb op de info voor je een advertentie aanmaakt.
Welkom bij Horlogeform, waar zelfreflectie niet voorkomt.
weer te gek voor woorden wat hier weer gebeurde!!!
Beste mede forumleden,
Met interesse heb ik deze post gevolgd. Mijn eerste reactie was ook dat de mevrouw in kwestie een grap maakte.
Maar ik ken deze mevrouw niet, kan niet van achter mijn laptop bepalen of mevrouw een grap maakt, serieus is, wellicht naĂŻef is etcâŠ
Sommige reacties waren echt wel grappig. Sommige getuigden van minder gevoel voor humor.
Waar ik wel van schrok was dat er forumleden blijken te zijn die van mening zijn dat het wel op zijn plaats is om deze mevrouw voor publieke dame uit te maken! Schamen jullie je dan nergens voor?! Wat is dat voor onzin!
Destijds is er een forumlid verbannen omdat deze anderen zou hebben bedreigd. Iemand voor hoer uitmaken kan, mijns inziens, ook niet door de beugel. Ik hoop dat @Jur of een andere moderator, ook hier even aandachtig naar wil kijken.
Nogmaals, trek geen voorbarige conclusies! Veroordeel mensen niet voordat je echt weet wat er aan de hand is. Voordat je weet wie diegene is, wat zijn of haar belangen zijn etcâŠ
@JeannetteM, hierbij bied ik jou, namens het merendeel van de forumbezoekers (ik ben zo vrij aan te nemen dat de meeste onder ons nooit de intentie hebben gehad deze mevrouw te schofferen), onze excuses aan voor het gegeven dat jij je niet welkom hebt gevoeld op dit forum. Als je ons kent vallen we echt wel mee. (De meeste dan :-))
Control F âhoerâ Hmmm alleen genoemd door Jeannette?
Desalniettemin wens in JeannetteM veel succes toe, een vermakelijk topic met helaas een mindere uitkomst! Had het top gevonden als het wel âthe real dealâ was.
Thanks.
Ik lees dat er wel vaker vreemd word gereageerd door sommigen. Het zou jammer zijn als dit de regel vormt, want het forum op zichzelfstaand is best leuk. Het zijn de erg fanatieke leden die erg ver gaan.
Het zou stoer zijn als degene die zijn naam op marktplaats heeft veranderd in Jeanette=1hoer en toen een raar bedrag bood terwijl ik anoniem wens te handelen(waardoor ik - keurig type- echt heel erg schrok, mijn naam (verkeerd gespeld) en dat in een bieding gaat erg ver) zich hier ook eventjes bekend maakt! Er is door mij meldinggemaakt op markplaats EN IK HEB alle screenshots ervan enz bewaard uiteraard.
Niet erg chiq allemaal! Maar hey, dit bericht veranderd zaken!!!
En de reacties van sommigen hier maken dat ik al de hele dag aan het lezen ben Great!
De tijd om je arm schijnt hier ook een verlengstuk te kunnen vormen voor een te kortschietend mannelijk lichaamsdeel, dat is dan wel weer vermakelijk om te zien , zeker als mannen dat zelf nog niet helemaal door hebben. Noem het naief!
Een echte man bezit een mooie horloge en een prachtige vrouw, maar sommigen hier zijn met hun vrouwvriendelijkheid hoogstwaarschijnnlijk niet verder gekomen dan een middensegment klokje das pas echt triest
JEANNETTE
Jij weet meer dus !? wat bedoel jij hier eigelijk mee dat alles wat ik zeg nep is IDIOOT DIT!!!
En mannen met een nep-horloge, wat hebben die voor vrouw?