Ik zou wel meteen akkoord gaan met dat bod van Bart
Maar natuurlijk, deze post was om info te verzamelen voor verkoop.
Verschil met andere forum is dat je hier gewoon account kan aanmaken en nieuw topic kan starten. Normaal op fora mag je jezelf voorstellen en als je intenties kloppen wordt je lid.
Voorjaarsschoonmaak zit in de lucht
Beetje jammer weer. Al de tweede die hier, binnen een paar weken, op het fotum informatie vraagt en na slecht bericht het maar op MP knalt zonder vermelding van NEP.
Ik als forumlid voel me gebruiktā¦not coolā¦not cool at allā¦
Misbruikt eigenlijk
Maar ach, door een dameā¦
Sweet punishmentā¦
Dame??
First i liked to get kisssed before i get f@ckedā¦
hahaha wie zegt dat? Je kunt hier onder je gekozen alias jaren anoniem ronddwalen zonder in de panama papers voor te komen
wat een droevigheid.
de advertentie is overigens verwijderd.
Typisch dit⦠Eerst hier het niveau van de kopie testen bij āexpertsā en vervolgens proberen te slijten aan de ālekenā.
Thatās a first⦠Notā¦
Als je geen idee hebt van horloges en audemars piguet moet googlen dan noem je het geen āAPā.
Jan , volgens sommige een dame, wist dondersgoed wat hij hier kwam doen.
ā¦omdat deze dameskapper een paar ā¬ā¬ā¬ in het vooruitzicht zag via MP⦠Tragischā¦
Tragisch en typisch!
Toch denk ik is dit forum te vrouwvriendelijk, als de topic starter Geert had gehetenā¦
Nou weet ik nog steeds niet of mijn bod van 5000 euro is geaccepteerd
Voor dat bedrag regel ik met veel plezier een andere voor je.
Ik heb echt hard gelachen bij het lezen van de reacties op dit horloge
Ik heb net een AP op marktplaats gekocht, willen jullie even checken of hij echt is?
En bamā¦direct een foto van de binnenkant
Guysā¦vraag even aan je vrouw of ze je horloge even kan open maken (zonder hamer). Hoeveel vrouwen kunnen dit?
Jeannette is idd Janā¦Jan die een nepklok wil aanbieden voor origineel.
Tip voor allenā¦ga niet tijdens je vakantie in Thailand met een lekker āwijfā mee