"Audemars Piguet" Royal Oak automatic

Ik zou wel meteen akkoord gaan met dat bod van Bart :joy:

1 like

Maar natuurlijk, deze post was om info te verzamelen voor verkoop.

Verschil met andere forum is dat je hier gewoon account kan aanmaken en nieuw topic kan starten. Normaal op fora mag je jezelf voorstellen en als je intenties kloppen wordt je lid.

Voorjaarsschoonmaak zit in de lucht :laughing:

1 like

Rommelmarkt/marktplaats … Who cares.

3 likes

Beetje jammer weer. Al de tweede die hier, binnen een paar weken, op het fotum informatie vraagt en na slecht bericht het maar op MP knalt zonder vermelding van NEP.

1 like

Ik als forumlid voel me gebruikt…not cool…not cool at all…

2 likes

Misbruikt eigenlijk :wink:

Maar ach, door een dame…

Sweet punishment… :smiling_imp:

Dame??

First i liked to get kisssed before i get f@cked… :innocent:

6 likes

hahaha wie zegt dat? Je kunt hier onder je gekozen alias jaren anoniem ronddwalen zonder in de panama papers voor te komen :sunglasses:

wat een droevigheid.

de advertentie is overigens verwijderd.

Typisch dit… Eerst hier het niveau van de kopie testen bij ā€œexpertsā€ en vervolgens proberen te slijten aan de ā€œlekenā€.

That’s a first… Not…

3 likes

Als je geen idee hebt van horloges en audemars piguet moet googlen dan noem je het geen ā€œAPā€.
Jan , volgens sommige een dame, wist dondersgoed wat hij hier kwam doen.

1 like

…omdat deze dameskapper een paar €€€ in het vooruitzicht zag via MP… Tragisch…

2 likes

Tragisch en typisch!

3 likes

Toch denk ik is dit forum te vrouwvriendelijk, als de topic starter Geert had geheten… :grinning:

2 likes

Nou weet ik nog steeds niet of mijn bod van 5000 euro is geaccepteerd :frowning:

1 like

Voor dat bedrag regel ik met veel plezier een andere voor je. :sunglasses:

1 like
2 likes

Ik heb echt hard gelachen bij het lezen van de reacties op dit horloge :joy: :joy: :joy:

1 like

Ik heb net een AP op marktplaats gekocht, willen jullie even checken of hij echt is?

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/4/a/4a7a4671a02e8fa20a92a46cdfe0ef64f5633edf_1_375x500.jpeg

15 likes

En bam…direct een foto van de binnenkant :thinking:
Guys…vraag even aan je vrouw of ze je horloge even kan open maken (zonder hamer). Hoeveel vrouwen kunnen dit?
Jeannette is idd Jan…Jan die een nepklok wil aanbieden voor origineel.

Tip voor allen…ga niet tijdens je vakantie in Thailand met een lekker ā€œwijfā€ mee :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like