Klinkt als een goudkleurige 2824-2. Kan nog een echte ETA zijn ook, vroeger verkochten ze uurwerken aan iedereen. Maar doe even die foto van het uurwerk, dan weten we het allemaal 100% zeker…?
Holy shit. Ik ben echt dom.
Pardon.
Trol ? Dat is volgens mij de enige verklaring…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Inderdaad geen AP-uurwerk maar een ETA(-kloon). Dus nep.
Zat ik er dichtbij
Die Eta is niet nep jonghuh!! jij weet egt wijnig van horlozjes jonghuh
Is toevallig wel een echte 2872 uit de wereldberoemde Eta Factory…
En ja ik verveel me.
Hij zou pas echt mooi zijn met een perlon bandje…
Ja dat was leuk en ook heel spannend. Nu wil ik lades vol met horloges… Egens weet je wel dat het bijna niet waar kan zijn maar je wilt het toch zeker weten! Wat helemaal grappig is is dat ik echt waar serieus tot ik googlede niet besefte wat het had kunnen zijn. Dit, op zich geeft wel hoop voor jullie dat iemand zo als ik het dus ook gewoon in een bak op de rommelmarkt zou kunnen knallen voor€ 0,50 .
Stel dat ie echt was zou ik ook door de bomen het bos niet meer zien want echt iedereen roept wat anders!
Super cool! Veel plezier nog en succes met het forum en wie weet (i hope haha) tot ziens
Jeannette
zit net dit topic te lezen en een give away voor nep AP zijn de schroefjes aan de voorkant die horen iets verzonken te zijn en wat ik op de plaatjes zie is dit dus niet zo, maar inmiddels dus overbodig na het openen.
groetjes Lenno
Dat had ik ook gezien na het plaatjes vergelijken en ook een vreemd keur merkje in de band wat in deze wel staat
Lijkt een soort alien met een zonnebril… Wellicht heeft die het horloge in de lade gelegd.
Hoe dan ook, hopelijk smaakt de hele discussie naar iets moois en authentieks!
En ik denk dat een echte ook geen wit randje rond de datum heeft ? Of heb ik het mis ?
Als het een kopie is van de 14790 hoort dat lijntje wel om het datumvenster
Dat er nog een eta in zit… Chapeau
Ik zie dat je hem ook maar meteen op MP hebt gegooid (zonder vermelding dat hij nep is)
Te schandalig voor woorden weer dit
Daar heb ik maar 1 woord voor: droeftoeter😖
Ja graag gedaan hoor. En nu meteen MP er weer mee lopen te vervuilen. Van mij mag je opzouten van dit forum.