Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Oef … die zal hier wel zeer doen.
Wel waar natuurlijk.
Maar ja, de brenger van het nieuws … :rofl:

Zitten hier zoveel mensen die nog illusies hebben dat aandelen effectief waarde vertegenwoordigen, en geen globaal pyramide schema zijn? :grimacing:

Wel dom voor dit topic dat er tot nader order geen verkocht worden in NL. Ik had wel eens wat echte reviews willen zien van niet-scalpers en niet-influencers. :sunglasses:

2 likes

:upside_down_face:

1 like

Ap alternatief

1 like

Voor de geïnteresseerden: net even binnen gelopen in Utrecht en casual praatje gemaakt.
Verwachting is dat ze binnenkort gewoon stilletjes de verkoop in gaan.

Geen aankondiging, gewoon mensen die langs komen. Hoi heb je er eentje? Ja / nee, oke leuk of doei.

Edit: Swatch gaat geen banden leveren. Vermoedelijk als eis vanuit AP.
Waarschijnlijk komt er wel zo een desk stand.
Zoiets

31 likes

Eindelijk een post over het daadwerkelijke horloge :grin:

14 likes

Niemand heeft er voordeel van? Alleen de scalper zelf. Maar voor kopers is het heel nadelig.

1 like

Je kan ook gewoon zo iets kopen ipv een royal pop. Veel beter.

15 likes

Jullie snappen het echt nog steeds niet? Het gaat niet om zakhorloge of kwaliteit. Het gaat om hip & happening en ‘kijk wat ik heb’.

Om de tijd te lezen werkt je gsm prima.

8 likes

? Welk voordeel heeft de koper van het feit dat scalpers alles opkopen, puur om het vervolgens voor duurder weer door te schuiven?

Juist. Helemaal niets.
De koper pist enkel naast de pot want de voorraad is weggekaapt. Mocht die het als nog willen, heeft die geen keuze dan een scalper te spekken .

Zo werd ook elke nieuwe sneaker release de afgelopen jaren, volledig verziekt door ‘resellers’ en kennen we hetzelfde fenomeen al jaren met festival en voetbal kaartjes.

Ik volg je logica niet. Bovendien durf ik zomaar te vermoeden, dat het gros van dit volk, niet netjes belasting afdraagt van dergelijke graai winst over de rug van mensen die een product voor zichzelf willen aanschaffen.

2 likes

Vergelijk het inderdaad met een labubu ipv met een horloge.

5 likes

Ja klopt maar dan voor kleine spelers, want de grote spelers gebruiken hier een rolex voor

6 likes

ftfy. Rolex is duurder dan swatch, maar ook niet bepaald de top van de apenrots…

Interessant is dit verhaal over wat bioceramic nu eigenlijk is. Met het als plastic vergelijken klopt niet, er zijn zoveel verschillen.

Deze in-depth review is ook de moeite waard met meer historie en haarscherpe foto’s. Bioceramic werkt prachtig met al die kleine AP-details op de wijzerplaat.

4 likes

De bottom line: Ze wilden wat reuring creeren, en dat is ze ogenschijnlijk goed gelukt.

Inderdaad @ray1981. Koop even een jacht. Ook leuk voor een feestje deze zomer.

1 like

We zijn in iedergeval halverwege

Ook echt :joy::joy::joy:

1 like

Vandaar ook die silicium balansveer, tassen hebben vaak magnetische sluitingen.

Jah, het is wel een AP hé. Niet zo maar een klokkie