Zitten hier zoveel mensen die nog illusies hebben dat aandelen effectief waarde vertegenwoordigen, en geen globaal pyramide schema zijn?
Wel dom voor dit topic dat er tot nader order geen verkocht worden in NL. Ik had wel eens wat echte reviews willen zien van niet-scalpers en niet-influencers.
Voor de geïnteresseerden: net even binnen gelopen in Utrecht en casual praatje gemaakt.
Verwachting is dat ze binnenkort gewoon stilletjes de verkoop in gaan.
Geen aankondiging, gewoon mensen die langs komen. Hoi heb je er eentje? Ja / nee, oke leuk of doei.
Edit: Swatch gaat geen banden leveren. Vermoedelijk als eis vanuit AP.
Waarschijnlijk komt er wel zo een desk stand.
Zoiets
? Welk voordeel heeft de koper van het feit dat scalpers alles opkopen, puur om het vervolgens voor duurder weer door te schuiven?
Juist. Helemaal niets.
De koper pist enkel naast de pot want de voorraad is weggekaapt. Mocht die het als nog willen, heeft die geen keuze dan een scalper te spekken .
Zo werd ook elke nieuwe sneaker release de afgelopen jaren, volledig verziekt door ‘resellers’ en kennen we hetzelfde fenomeen al jaren met festival en voetbal kaartjes.
Ik volg je logica niet. Bovendien durf ik zomaar te vermoeden, dat het gros van dit volk, niet netjes belasting afdraagt van dergelijke graai winst over de rug van mensen die een product voor zichzelf willen aanschaffen.
Interessant is dit verhaal over wat bioceramic nu eigenlijk is. Met het als plastic vergelijken klopt niet, er zijn zoveel verschillen.
Deze in-depth review is ook de moeite waard met meer historie en haarscherpe foto’s. Bioceramic werkt prachtig met al die kleine AP-details op de wijzerplaat.