Valt wel mee toch? Gaat om de Moonswatch.
Ow ja scherp, tussen de AP x Swatches sluipt er ook een moonswatch tussen.
Hier het artikel voor de geïnteresseerden ![]()
Ofwel, het móét georganiseerder en eerlijker.
Gewoon lekker via een loting of zo. Anders blijf je wie het eerst komt wie het eerst maalt houden.
Ik zou niet weten hoe je anders „Ze gaan pas weer verkocht worden als het op een veilige en leuke manier kan.” voor elkaar kan krijgen.
Niet store only maken gewoon direct op de site gooien, hype is er hoe dan ook al.
Het is triest genoeg dat de veiligheid van werknemers niet gegarandeerd kan worden…
Hoofdkantoor is in Eindhoven,straks even daar langsgaan dan.
haha goed om te weten kan er te voet langs dan ff 10 ophalen en voor 1000 meer op chrono zetten ![]()
Ze worden nu wel gewoon verkocht in het buitenland. De prijzen zullen dus wel dalen de komende dagen. Gaat de meeste interesse vanzelf weg.
Dat dus! WIJ doen de marketing
Ik ook ![]()
AP = Alleen Plastic ![]()
![]()
![]()
haha gaan we samen afteren we bij kleine berg ![]()
Rechtsboven is het 10 over 10 met een kleine seconde ![]()
Dat lijkt me veel moeite. De scalpers mogen wat mij betreft ook gewoon vechten voor de centen, net als iedere arbeider.
Wereldwijd lekker duwen, trekken, matten om een plastic “klokje”, want ja er staat AP op
Markteting denktank Swatch(?) does it again
In ieder geval genoeg gespreksvoer voor op dit forum.
‘Het aandeel Swatch steeg met bijna 18 procent in de week nadat de samenwerking voor het eerst werd aangekondigd.’
Waarvan akte!
Wat op zich opvallend is. Die horloges kosten 340 ex BTW. Als je er dit jaar een miljoen verkoopt, heb je het over een omzet van 340 miljoen. Dat is significant, ook omdat de winstmarge behoorlijk is. Maar 18% waardestijging van het bedrijf is het niet waard. Ook omdat het effect van extra verkopen van echte AP’s (zoals met de Speedmaster) hier niet bestaat.
Ik vermoed dat die naam, zich richt op hordes buitenlandse touristen, die zich nu voornamelijk richten op Amsterdam.
Er is al heel lang geen enkele realistische link meer tussen de aandeelprijs van een bedrijf en zijn effectieve waarde. Die 18% betekent dat 18% méér mensen denken dat ze snel geld kunnen verdienen door zo’n papiertjes nu te kopen om straks terug te verkopen.
Net zoals die scalpers, dus.
Gewoon eerlijk zijn en vertellen dat ze met duizenden zullen worden geproduceerd, je ze gewoon online kan bestellen en dat ze nooit meer waard zullen worden dan 400 euro.
