Nu Patek nog
dat zal enkele medeforummers dan ook wel mooi op de kast jagen.
In Breda, Parkstraat, lukt dat zeker
Dit dusā¦Vele mensen denken dat ze iets exclusiefs en gelimiteerd kopen. die komen van de koude kermis thuis als er straks duizenden over de toonbank gaan.
Grijze Rolex dealers zijn eigenlijk ook Scalpers.
Nee, die kopen in van scalpers of sturen voor een paar honderd euro zelf scalpers om ergens in de rij of op een wachtlijst te gaan staan. Bij grijze dealers nieuwe slecht verkrijgbare horloges boven list kopen is dus wat deze ellende in stand houdt
Ah, ik dacht dat je op dat plaatje iets pers-achtigs dacht te zien gebeuren. My bad.
Maar inderdaad:
De details lijken mij ook te klein om rechtstreeks uit een spuitgietmatrijs te komen. Ik weet niet hoe hot embossing in het Nederlands heet, maar goed mogelijk dat ze dat toepassen. Daar kun je wel zulke microdetails mee maken.
^^^^^^
Zie je wel, toch Lego blokjesā¦
Meer overeenkomsten dan je denkt. Dieā¦
⦠worden eveneens voor (veel te) veel geld verkocht ![]()
M.i. staan mensen in casu niet specifiek in de rij voor een horloge maar voor een luxe merkproduct. Als men een zak aardappelen verkoopt met een AP logo komen er vast ook mensen op af ![]()
Andersom: als het een samenwerking betrof tussen Swatch en Fossil of Dreft afwasmiddel betwijfel ik of de interesse er zou zijn geweest. ![]()
Net als wij. Vandaag de dag is ieder horloge anders dan een F-91W een luxeproduct. En wij willen er ook allemaal een naam op, want anders is het een hommage of een neppert ![]()
Oehhh, ja, een klokje in de vorm van die irritante Dreft druppel, you might be on to something ![]()
Het is iets van een monopoly verkrijgen (door opkoop) met het doel daarvan te profiteren.
Maargoed los van de technische term, ernstig laakbaar gedrag.
Haha, lijkt me wel glibberig. En doen je hem dan af of om bij het afwassen? ![]()
Persoonlijk lijkt me een volgende collab met Patek wel aardig. Een bioceramic wegwerphorloge wat je niet voor jezelf koopt maar voor de volgende generatie ![]()
Maar je leest niet of ze de vraagprijs wel krijgenā¦
Dan is het inderdaad legitiem om het te vragen. ![]()
We kunnen misschien af en toe 1 van die scalpers een berichtje sturen en doorgaan tot net voor de afhandeling, beetje valse hoop gevenā¦
Net zoals scammers aan de telefoon bezig houden
De gereserveerde haal ik vandaag op
Worldās gone mad.
Iemand biedt hier wel de hele collectie aan van 11 stuks voor 3150. Dat is dan wel keurig onder list prijs.
Ook bijzonder omdat er maar 8 varianten zijn. ![]()


