Die gasten hebben wel een goede broodrooster
![]()
Dit verwachten ze dus ook bij Rolex. Steeds maar langsgaan om te vragen of er iets is binnengekomen. Ik heb echt wel iets anders te doen en dus een mooie Omega SMP300 gekocht.
Gewoon een berichtje sturen met degene die je wil hebben. Ik kreeg binnen een week een bericht dat ik hem op kon komen halen. Je hoeft echt niet voor de deur te gaan hangen en zeuren.
dat is ook een markt
Ik weet niet welke dealer jij bent geweest maar dat doen ze bij S&C in de PC niet hoor. Maar hoef ook geen Rolex meer.
Het was niet bij S&C. Daar kon ik wel zo een Polar en een gewone Explorer meenemen. Ik denk dat je gewoon een beetje pech hebt gehad.
Eindelijk weer iemand die er echt één gekocht heeft!
Hoe bevalt het zakhorloge?
Ga je nog een Delugs bandje erbij kopen? Prijzig maar het ziet er wel fraai uit.
Leuk hoor! Zo zie ik ze graag af en toe eens voorbij komen.
![]()
![]()
![]()
![]()
LV jasje, maar geen geld voor een riem?
Nee, het bewijs dat goede smaak niet te koop is.
Blijkbaar kan je ook bellen met die doosjes
Stay connected! BlackBerry, iPhone.
Heel leuk als tasaccessoire van mijn vrouw.
Ik sta wel versteld van de goede kwaliteit, bv. echt saffierglas op voor en achtezijde. Voelt erg goed aan allemaal.
Met AK’s in de back? Wij schrikken niet van gosho’s in eight three oh two, maar ik geloof niet dat dat mag.
Pracht combo met een Porsche…![]()
Je kan je geld maar één keer uitgeven ![]()
en hij gaf het aan het verkeerde

