Tis net een echte AP.
The full monty experience ![]()
Tis net een echte AP.
The full monty experience ![]()
Hebben ze mooi gepland allemaal hè
Mensen die AP nog niet kenden gaan nu langs een AP House en krijgen hetzelfde te horen als bij Swatch: “geen voorraad”.
YM40 Rosegoud op Oyster Flex
Tja, ieder het zijne. Ik denk ook niet dat er mensen zijn die pretenderen dat een stalen time only RO, het beste waar voor je geld is op gebied van prij/kwaliteitsverhouding…
Dat is het toch nooit echt met luxe producten?
Het is deels een vanity good. De prijs is voor een groot deel afhankelijk van status, imago, merkbeleving etc. Niet van prijs kwaliteitsverhouding.
Daarnaast heb je nog de wet van afnemende meeropbrengst, maar dat is passender bij hun complexer aanbod .
Nee tuurlijk niet en als je er zo in staat kan je ook maar beter een andere hobby zoeken. Het wordt anders erg frustrerend. Wellicht heb je meer waar voor je geld als voor 25k aan RVS regenpijp koopt ipv 1 Royal oak.
Een échte popswatch. Wel leuk hoor. Maar ze dragen groot. Zeker voor een zakhorloge ![]()
Ik ging net even voor een vibe check. Deze waarde heren staan in de rij terwijl er geen voorraad is en het niet duidelijk is wanneer die weer komt. Maar sinds de laatste voorraad dinsdag was, gokken ze op vandaag denk ik?
Het is gewoon een beetje zoals een 43mm Offshore. Op zich ook niet verkeerd ![]()
De eerste wrist watches waren ook pocket watch conversies toch:
Oude tijden herleven weer ![]()
Man man, dit is voor mij reden genoeg om niet eens langs te gaan…
Die omega is wel heel mooi.
Karakter met emmers.
Ik weet wel zeker dat jij niet in de rij gaat staan. ![]()
Hebben die jongens een ongeval gehad?
Zitten hun armen geblokkeerd op schouderhoogte?
Of is het bezeten object belangrijker dan het gelaat, dezer dagen?
Dit is waarschijnlijk “cool”. En ik ben daarmee ook niet zo bekend. ![]()
Ik dacht altijd dat jij een heel coole horlogemaker bent ![]()
That’s sweet. Nu nog een keer een leuke dame die hetzelfde beweert. ![]()
Helaas komen er in mijn ateliertje geen dames. Nul, nooit. Het is wel echt een heren-hobby…
De dames komen bij de juwelier voor hun horloge. Niet zo snel alleen bij een heer in een atelier. ![]()
Want ze zijn er echt wel, die dames met horloge hobby. Alleen niet zoveel.
Speelt zich ook al een aantal dagen af in Utrecht. Bizar tafereel.