Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Tis net een echte AP.

The full monty experience :joy:

1 like

Hebben ze mooi gepland allemaal hè :smile: Mensen die AP nog niet kenden gaan nu langs een AP House en krijgen hetzelfde te horen als bij Swatch: “geen voorraad”.

6 likes

YM40 Rosegoud op Oyster Flex

3 likes

Tja, ieder het zijne. Ik denk ook niet dat er mensen zijn die pretenderen dat een stalen time only RO, het beste waar voor je geld is op gebied van prij/kwaliteitsverhouding…

Dat is het toch nooit echt met luxe producten?

Het is deels een vanity good. De prijs is voor een groot deel afhankelijk van status, imago, merkbeleving etc. Niet van prijs kwaliteitsverhouding.

Daarnaast heb je nog de wet van afnemende meeropbrengst, maar dat is passender bij hun complexer aanbod .

5 likes

Nee tuurlijk niet en als je er zo in staat kan je ook maar beter een andere hobby zoeken. Het wordt anders erg frustrerend. Wellicht heb je meer waar voor je geld als voor 25k aan RVS regenpijp koopt ipv 1 Royal oak.

1 like

Zoals verwacht, echt een stuk groter om te dragen. De Royal Oak is een 39mm 15300.

7 likes

Ik ga voor de nieuwe samenwerking met IKEA :joy:

6 likes

Een échte popswatch. Wel leuk hoor. Maar ze dragen groot. Zeker voor een zakhorloge :joy:

1 like

Ik ging net even voor een vibe check. Deze waarde heren staan in de rij terwijl er geen voorraad is en het niet duidelijk is wanneer die weer komt. Maar sinds de laatste voorraad dinsdag was, gokken ze op vandaag denk ik?

1 like

Het is gewoon een beetje zoals een 43mm Offshore. Op zich ook niet verkeerd :smile:

De eerste wrist watches waren ook pocket watch conversies toch:

Oude tijden herleven weer :face_with_monocle:

8 likes

Man man, dit is voor mij reden genoeg om niet eens langs te gaan…

2 likes

Die omega is wel heel mooi.

Karakter met emmers.

1 like

Leverbaar

6 likes

Ik weet wel zeker dat jij niet in de rij gaat staan. :wink:

1 like

Hebben die jongens een ongeval gehad?
Zitten hun armen geblokkeerd op schouderhoogte?

Of is het bezeten object belangrijker dan het gelaat, dezer dagen?

5 likes

Dit is waarschijnlijk “cool”. En ik ben daarmee ook niet zo bekend. :smirk:

Ik dacht altijd dat jij een heel coole horlogemaker bent :slightly_smiling_face:

2 likes

That’s sweet. Nu nog een keer een leuke dame die hetzelfde beweert. :wink:

Helaas komen er in mijn ateliertje geen dames. Nul, nooit. Het is wel echt een heren-hobby…

3 likes

De dames komen bij de juwelier voor hun horloge. Niet zo snel alleen bij een heer in een atelier. :sweat_smile:

Want ze zijn er echt wel, die dames met horloge hobby. Alleen niet zoveel.

5 likes

Speelt zich ook al een aantal dagen af in Utrecht. Bizar tafereel.