Daar loop je dan met je Royal Oak van anderhalf modaal jaarsalaris…
Je hebt een RO voor een half modaal jaarsalaris. Duur genoeg, we hoeven niet te overdrijven.
er is maar een echt nut voor de AP x Swatch en geeft de naam Royal Pop ook een dubbele bedoeling als je je vrouw/vriendin popt.
En dan is ie nog steeds maar gewoon van RVS. Ik zie het geld er niet vanaf. Als ik zoveel te besteden had kocht ik er liever een Rolex van.
voor
is ook
![]()
En dankzij de grote aantallen fakes (bij beide merken) is het geld er sowieso niet aan af te zien. Dus veel wijzer worden we niet van dit soort vaststellingen. ![]()
Wow, apart hoor, jij durft.
Oeh, die zien er uitstekend uit inderdaad.
Een hoop geld alles samen maar als je het zo ziet krijg je toch een beetje koop kriebels.
Ik had de prijs nog niet eens gezien en ging vooral af op de looks.
En laten we eerlijk zijn, het horloge zelf is ook al aan de prijs voor wat je krijgt, dus niet zo gek dat ze dat beleid ook doortrekken in de band. Ik weet zeker dat ze hard zullen gaan.
Niemand wil hem aan dat koordje.
Je kon erop wachten…
Benieuwd hoe de kwaliteit zich verhoudt tot de Delugs bandjes.
Handig. Dan weet je hoelang je het volhoudt, of zij natuurlijk. ![]()
Terecht. Welke precies?
Niet. Heb je ze ook al van edelmetaal.
Het gaat hier over een geïntegreerde band hè.
Zonde voor die paar minuten dat je er naar kijkt.
Was dat een voorwaarde? ![]()
Je kan hem ook om je eigen hals hangen. Dan kan zij het in de gaten houden. ![]()
Een versie met kleine seconde dan?
Als je een zinnige* vergelijking wilt maken wel ja.
*voor zover je daar in dit geval überhaupt van kunt spreken
Het lijkt er op alsof nog weinig mensen die hem überhaupt zouden willen dragen al een Royal Pop hebben. En dan duurt het bij de bandjesmakers ook nog weken voordat je het product in huis hebt. Ik denk ergens in juli pas dat er wat te zeggen valt over kwaliteitsverschillen.
