Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Daar loop je dan met je Royal Oak van anderhalf modaal jaarsalaris…

Je hebt een RO voor een half modaal jaarsalaris. Duur genoeg, we hoeven niet te overdrijven.

er is maar een echt nut voor de AP x Swatch en geeft de naam Royal Pop ook een dubbele bedoeling als je je vrouw/vriendin popt.

9 likes

En dan is ie nog steeds maar gewoon van RVS. Ik zie het geld er niet vanaf. Als ik zoveel te besteden had kocht ik er liever een Rolex van.

voor

is ook

:person_shrugging:t2:

En dankzij de grote aantallen fakes (bij beide merken) is het geld er sowieso niet aan af te zien. Dus veel wijzer worden we niet van dit soort vaststellingen. :slightly_smiling_face:

1 like

Wow, apart hoor, jij durft.

2 likes

Oeh, die zien er uitstekend uit inderdaad.

2 likes

Een hoop geld alles samen maar als je het zo ziet krijg je toch een beetje koop kriebels.

1 like

Ik had de prijs nog niet eens gezien en ging vooral af op de looks.
En laten we eerlijk zijn, het horloge zelf is ook al aan de prijs voor wat je krijgt, dus niet zo gek dat ze dat beleid ook doortrekken in de band. Ik weet zeker dat ze hard zullen gaan.
Niemand wil hem aan dat koordje.

1 like

Je kon erop wachten…

Benieuwd hoe de kwaliteit zich verhoudt tot de Delugs bandjes.

3 likes

Handig. Dan weet je hoelang je het volhoudt, of zij natuurlijk. :joy:

Terecht. Welke precies?

1 like

Niet. Heb je ze ook al van edelmetaal.

Het gaat hier over een geïntegreerde band hè.

1 like

Zonde voor die paar minuten dat je er naar kijkt.

1 like

Was dat een voorwaarde? :nerd_face:

1 like

Je kan hem ook om je eigen hals hangen. Dan kan zij het in de gaten houden. :joy:

1 like

Een versie met kleine seconde dan?

4 likes

Als je een zinnige* vergelijking wilt maken wel ja.

*voor zover je daar in dit geval überhaupt van kunt spreken

Het lijkt er op alsof nog weinig mensen die hem überhaupt zouden willen dragen al een Royal Pop hebben. En dan duurt het bij de bandjesmakers ook nog weken voordat je het product in huis hebt. Ik denk ergens in juli pas dat er wat te zeggen valt over kwaliteitsverschillen.