Bij de Moonswatch (4) en Blancpain (3) is dat in beperkte mate, dus ik zeg 50% kans dat het model wat men zoekt online beschikbaar komt.
In Utrecht geen voorraad gisteren en vandaag ook niet
Ze zijn er weer. Dat men ging vechten om de horloges laat wel zien hoe goed het gaat in bepaalde delen van de wereld.
Het is overigens bijzonder dat catawiki deze horloges in de veiling plaatst terwijl de horloges de komende maanden gewoon te koop zijn tegen de winkelprijs.
Niet meer dan logisch. Catawiki bedient de hele wereld of in ieder geval een groot deel van de wereld. In heel wat landen zijn deze horloges niet of nauwelijks te krijgen.
Vandaag de Royal Pop in mijn handen gehad. Op zich zijn de zwarte en blauwe versies wel leuk om te zien, maar ik vond het ‘plastic gehalte’ wel erg hoog. Terwijl ik ook een MoonSwatch draag van hetzelfde materiaal en dat wel okay vind. Op de een of andere manier, doet de Royal Pop voor mij meer plastic aan (terwijl het glas saffier is itt de MoonSwatch, wel draag ik de MoonSwatch op leer). Dus verklaren kan ik het niet. Het weerhioudt mij voorlopig ervan om er 1 te kopen, maar wellicht is het gewoon een kwestie van wennen. .
Maar waren ze nu gewoon te koop dan?
In de samenstelling Swatch x Audemars Piguet het voor elkaar krijgen om de eerste verkeerd te spellen…
Lekkere redactie bij rtl ![]()
Waarom? Kan CW niks schelen toch?
Er wordt ook flink op geboden.
Had eerlijk gezegd verwacht dat het dubbele saffier het tegenovergestelde zou brengen. Meer saffier, degelijker geheel.
Is het de omvang in combi met de vormgeving? De Moonswatch heeft een gebold plexi glas en meer vormen in de kast.
Kan me voorstellen dat de totale massa aan extra plastic (de bezel, schroeven en extra klik houder) veel meer de focus op het materiaal leggen.
quote=“Mckip, post:717, topic:605969, full:true”]
Maar waren ze nu gewoon te koop dan?
[/quote]
Hier in het topic zijn er al eerder exemplaren uit Nederland voorbij gekomen. Tijdens de zogenaamde verkoop stop.
Durf zomaar te stellen dat het gros word verkocht aan kennissen van de winkel medewerkers en hopelijk ook aan de echte liefhebber. Zou mooi zijn als ze pogen de scalpers af te houden
Tja … dit soort opvul artikelen zullen wel door een stagiaire behandeld worden lijkt mij zo
. Of swatch moet betaald hebben voor wat extra media aandacht, maar dan zou die fout er denk ik niet in gezeten hebben.
Het kan nog gekker hoor, er is zelfs jeugd (16+) dat niet eens meer normaal kan klok kijken. Zijn alleen die cijfers op het mobieltje gewend.
Maar dat zal de doelgroep voor dit horloge niet zijn denk ik…
Misschien kan Swatch een tutorial analoog klokkijken bijvoegen?

En weer OT:
Kan ik al naar Leidschendam om er eentje op te pakken?
De zwarte met een zwarte band of die met die kleurtjes, erg lekker…
Wacht even, dus we produceren wegwerp-uurwerken die onder het strengste cost-cutting regime ooit werden gemaakt, en nu hebben we daar de automatische laadmodule en rotor af gehaald, en dat zou innovatie zijn?
Innovatie is wanneer we 300 jaar lang voornamelijk handopwinders hebben en een John Harwood een module voor automatisch opwinden uitvindt die schaalbaar te produceren is. Dat is innovatie.
De module van een bestaand uurwerk af slopen? Not so much.
Je bent te bescheiden.
Luxury shopping… Ik moet lachen om het feit dat zijn “diensten” aftrek lijken te vinden. Ik moet ook lachen om het feit dat sommige mensen blijkbaar een idee van luxe hebben wat slecht zittende plastic kleding, plastic schoenen, en plastic horloges behelst.
Als je er je brood mee kunt verdienen, prima. Ik ben bijna van mening dat de maatschappij dit soort kanalen gewoon verdient.
Prachtig, deze aanvulling maakt het geheel af🥰
Benieuwd hoe die banden aanvoelen. Zolang het geen Russisch blikstaal is, kan het wat zijn, maar afgaande van de tint en afwerking vrees ik dat het goedkoper voelt dan de hele Royal pop.









