Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Cash is inderdaad anoniem. Je kunt er zo lekker mee witwassen.

Ok, wat heb je deze onzin vandaan?

Alles kan misbruikt worden als je wil. Ik kan wel paar manieren bedenken om iemand dood te maken met een potlood ook. Privacy is een basisrecht waar ik hard aan vasthou, en elke manier om ongewenste inmenging en profilering te dwarsbomen of bemoeilijken grijp ik met twee handen. Ik doneer belachelijke hoeveelheden bandbreedte aan Tor voor een reden. :slightly_smiling_face:

Als je niks te verbergen hebt waarom zou het dan anoniem moeten? Net alsof de bank iedere transactie van jou na trekt. Je wil niet weten hoeveel er in Nederland wordt wit gewassen . Je wil ook niet weten hoeveel bedrijven er kapot gaan door het witwassen door de concurrent. Oneerlijke concurrentie noem je dat. Je wist dat TOR ook wordt gebruikt door terroristen? :+1:t2:

Man, als ik een kroon kreeg voor elke keer ik deze drogreden hoorde.

Soit, dat is al ontelbare keren ontkracht. Tot in den treure toe.

Daar gaan we naartoe. En daar betaalt iedereen mee aan, want banken die van bovenaf verplicht worden dat te doen, rekenen de belachelijk hoge kost daarvan door.

Zeker! Weet je wat die ook gebruiken? Auto’s. En telefoons! En GPS!! Afschaffen al die dingen. :+1:

Het is trouwens Tor, niet TOR, maar daar vallen vooral de developers over, ik niet zo. Ik zou eens moeten nakijken hoeveel petabytes ik het voorbije jaar aan Tor gedoneerd heb eigenlijk. :ok_hand:

Nee, eigenlijk niet. Ik durf gerust wedden dat er een grootteorde meer bedrijven failliet gaan door bureaucratie en regelneverij dan door witwassen. :slightly_smiling_face:

Maarrr… iemand al een APSwatch gekocht met cash eigenlijk?

5 likes

Neen, gewoon neen. Daar zijn een hoop mensen erg bang voor inderdaad, maar dat is echt de grootst mogelijke onzin.

1 like

Ik mag toch hopen dat jij geen Toyota rijdt of Rolex horloges draagt.

1 like

Want als ik dat doe, faciliteer ik dan ook terroristen? :sweat_smile:

Ze gebruiken het wel. Door dergelijke producten te kopen maak je de bedrijven rendabel. Volgens de redenering die je zelf voert zou dat niet mogen.

1 like

Lees even terug als je jezelf in deze discussie wil mengen. :+1:t2:

Idem alle producten die @LVA en ik al benoemden.

1 like

Ja, die stel ik inderdaad beschikbaar :joy:

En dan krijg ik een standje omdat ik off topic ging. Ik vind het niks.

5 likes

Heb je een punt. :smile:

Laten we maar gewoon verder wachten op meer echte foto’s van HF Royal Pops. Ik faciliteer intussen nog wat terroristen en @RonnieB speurt in alle rust in betalingen.

1 like

Is dit ding inmiddels al te koop?

1 like

Ja ze hebben ze wel, maar je moet semi smeken of een zielig verhaal ophangen. Dus je kunt je gesprekstechnieken inzetten om er een te kunnen bemachtigen :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::grin:

1 like

In dat geval behoudt ik m’n zelfrespect wel en pas ik

1 like

Rennen maar allemaal! :hugs:

2 likes

Je kunt het altijd proberen natuurlijk. Daarnaast is de kans zo goed als 100 procent dat ze ook online beschikbaar komen. Is uiteindelijk ook gebeurd met alle andere colabs. De Omega Swatch is nu ook online verkrijgbaar. Er is verder ook nergens aangegeven door Swatch dat dit een limited model is. Ik kon er een kopen, maar met een grote lach afgeslagen. Ik vond het echt helemaal niks haha. Heb veel liever een Omega Swatch. Ben geen type die tassen draagt, en vind het totaal niet praktisch om m’n nek of in mn broekzak.

1 like

Ben benieuwd of er voorraad is. Ik vind de zwarte wel geinig om te hebben. Ik woon een kwartiertje van de Swatch winkel af, wellicht het kijken waard

2 likes