Moest ik even googlen. Je ziet mij ook altijd rondlopen met een tasje. Of dit nu een schouder tas of een Fanny pack is, er is altijd wel een tasje voor mijn chaos te ordenen.
Maar die Goyard men clutch is wel heel feminine
. Och, ieder zijn ding
Ik doe het niet meer. Laast een vals briefje van 50 euro. Gelukkig heb ik zoān gele marker stift om te controleren. Man wist ook niet hoe hij er aan kwam⦠de rest was gewoon goed.
Gewoon de zwart witte kiezen en een houder printen in de gele kleur van de caterham. Je zult toch een houder moeten printen, want die gaan ze niet leveren.
+1
Mijn brein gaat er slecht opā¦
Onderhands via werknemers naar een handje vol connecties? ![]()
Ik praat wel eens met collegas of kennissen van onder de 40 die niets van horloges weten. Die hebben vaak werkelijk geen idee wat een mechanisch horloge is en het kan ze ook niets interesseren. Vragen dan oa; dus die krijgt stroom door te bewegen?
We hebben als liefhebber een enorm vertekend beeld over de horloges kennis van de algemene bevolking.
Enfin. In de wat hogere sociaal economische klasse zullen minder mensen rondlopen die niet weten wat een mechanisch horloge is. Ik heb het over mensen die ~ een modaal inkomen verdienen.
Er zijn dus nog heel wat mensen āte vangenā.
OT. Ik denk dat de hype weer op gaat vlammen, zodra je er meer ziet op straat. Het is nu wat ingekakt, maar zodra de terrassen vol zitten met mensen die zoān Royal pop aan hun tas hebben, slaat het waarschijnlijk wel weer aan
Mensen van onder de 40 kunnen zich niet indenken dat een gemiddeld mens zomaar 30 telefoonnummers kon onthouden.
En echt kunnen hoofdrekenen.
En de rest van de parate kennis wordt ook langzaam aan āsmartā gemaakt.
Sociale klasse speelt geen rol daar in.
Idd een uitstekende doelgroep voor dit horloge.
Of door je hartslag. Die heb ik ook al voorbij horen komen! ![]()
Snap ik. Maar als polshorloge kan mijn brein het niet accepteren, de crown op niet 3-uur ![]()

Trouwens⦠dat gezeur om het wegwerp uurwerk is eigenlijk heel vreemd. Service kosten voor een mechanisch horloge zijn tegenwoordig bijna overal duurder dan het hele ding nieuw kost.
Als ze dit uurwerk zo zouden maken dat het wel te onderhouden is, zal niemand het doen. Vervangbaar was wel fijn geweest, maar dan word die hele assemblage lijn een stuk duurder (schroeven, pakkingen etc). Moeten ze ook nog eens die uurwerk en zichtbodem versiering blijven drukken⦠Wat zou de list prijs dan zijn?
Ding gaat nooit kapot.
Na 5X opwinden is de lol eraf.
Die kostbare tijd kan je besteden aan infantiele plaatjes posten op internet.
Handwindertjes en echt een compleet andere doelgroep.
Ben er bang voor. Maar we gaan het meemaken. Als niemand zich er echt voor interesseert ga je het ook niet verkopen.
Het is geen Apple Watch waar de meute nog iets mee kan.
Je kan er eigenlijk niks mee. Dus ⦠de meute laat hem liggen. Geen hype.
Maar nogmaals we gaan het zien. ![]()
Nummers kunnen onthouden en überhaupt kunnen bellen. Bel-angst
Ik denk dat de hype snel voorbij is, veel mensen het plastieken uurwerk snel kapot winden of geen zin hebben om er aan te draaien iedere dag. Ze zullen ergens in een la belanden en snel in de vergetelheid raken. In tegenstelling tot de Omega Swatches, die gewoon draagbaar zijn en handig in gebruik.
Just my two cents.
De tering. Heftig dit
Precies, die belandt nadat het nieuwtje eraf is in een la en komt daar nooit meer uit.
Wat heeft deze man toch een mooie persoonlijkheid.
Schappelijke prijs ook.

