Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

2 likes

Hoho. De OG is flinterdun en heel draagbaar.

2 likes

Super zo. Vraag is natuurlijk inderdaad of die draagbaar is :grin:

1 like

Die kroon op 12u is geen porum wanneer je hem aan een bracelet/band hangt. Alleen de savonnette is m.i. geschikt.

En dat wist Swatch zelf ook, getuige het feit dat de Lan Ba’s veel minder verkocht worden; het aanbod op alle platforms is zeer beperkt tov. de andere modellen.

2 likes

Wil je twisten over smaak? Dat kan.

1 like

Het is slechts mijn mening :slightly_smiling_face:
Ook op de door jou getoonde Zenith vind ik het geen gezicht.

2 likes

De echte Royal Oak is 39 mm :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou, dat mag ook. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. We moeten onze verschillen vieren, niet bestrijden. #gratistipsvanStinky

2 likes

Ach ja, horloge + bandje kopen voor €575 en krijg je voor €7,50 plastic. Leve de vooruitgang, of nie dan?

Klopt helemaal foto uit mijn archief.

Net in Utrecht binnen gelopen geen voorraad…

4 likes

Bandjes staan gewoon op alliexpress voor €11/12

Vind het er best leuk uitzien, ook met de kroon op 12. Qua sizing zal het niet bij mij passen maar andersss……

Ach, wat krijg je voor €30000 bij een echte AP RO? Zal toch niet beter zijn dan een Rolex.

Maar eens, ik vind het een leuk horloge op deze manier maar niet voor die prijs.

1 like

Tja, zo kan je alles wel plat slaan.

Volgens die logica. Mensen kopen ook lego sets voor dat soort bedragen en dat is dat ook maar een fractie qua geld aan plastic. Zeg je dan ook lang leve de vooruitgang omdat ze grote bedragen geld neertellen voor wat essentieel “een zooitje stukjes plastic” is?

Of is het dan ineens dat lego generaties meekan?

Ja deze Swatches gaan niet generaties mee maar hooguit een paar jaar. Dat geldt helaas voor de meeste spullen tegenwoordig. Ga je dat dan voor elke productsoort deze stelling/houding hanteren?

Dat gezegd hebbende Vind sommige modellen van deze launch wel leuk gedaan.

2 likes

Ik hoop nog steeds dat we eerdaags bedolven worden onder mensen die er eentje hebben gekocht en ze op een creatieve manier gebruiken zoals ze ooit bedoeld waren.

De discussie over het materiaal, de prijs, de doelgroep en de distributie begint nu dagelijks op oude wijn in nieuwe zakken te lijken.

Mensen die ze combineren met leuke polsbandjes in gekke kleuren, die ze aan de spiegel van hun SL500 of zelfs aan hun Goyard men-clutch hangen.

Ik ben er helemaal klaar voor.

5 likes

Leuk hoor, hebben ze goed gedaan.

Persoonlijk vind ik de crown op 12 uur echt überlelijk, maargoed, dat is een mening die anderen wellicht niet zullen delen.

Hoe kom je daarbij? De diameter is 40mm en zo te zien steekt die niet uit qua behuizing, dus die zal dan 40mm blijven. Lug to Lug weet ik niet…

Kijk maar naar de live foto’s die ik heb gepost, niet de renders op hun site. Op de live foto’s steekt hij net zo uit als bij de ketting en die is 44-45mm, dus de 42mm die ik noemde was zelfs nog conservatief.

De complexiteit en afwerking van de bracelet, case, bezel, dial, letterlijk alles is van een hoger niveau bij AP.

Als er ooit een geel-zwarte komt, klok ik ‘m in het dashboard van de caterham, beloofd!

2 likes

#StinkyForPresident

2 likes

Laats nog gewoon een horloge mee afgerekend in Nederland.
Zonder te controleren aangenomen.

2 likes